Bednarik Sudec Katja

Bednarik Sudec Katja

Katja Sudec (1979) je diplomirala in magistrirala na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost. Izobraževanje je nato nadaljevala v Nemčiji, najprej v Leipzigu, kasneje na Universität der Künste v Berlinu, kjer je na Institutu Art in Context zaključila magisterij s teoretično nalogo: Miselne fikcije v govoru o umetnosti. Svoja dela je razstavljala na več skupinskih in samostojnih razstavah doma in v tujini ter zanje prejela več priznanj. Trenutno deluje v Sloveniji kot samozaposlena v kulturi.

Spremljajte avtorja
1. Biografija
Opis

Vsako podobo se da razlagati, a absolutnega sveta slike se ne da razložiti. To je prepuščeno tistemu več, ki se konstituira v pogledu na podobo. Podobe mojih del so največkrat vzete iz vsakdanjega življenja iz opazovanja moje primarne družine ter okolice. To so podobe trenutkov radosti, ki se ne porajajo iz karierizma ampak iz zasebnega kroga. Samemu gledalcu hočem ponuditi možnost obujanja pradavnega, nepredstavljivega. Ponujena mu je ponovna oživitev dela. Moje delo je raziskovalne narave, sega od uporabe kovinskih plošč, prosojnih tkanin, ter uporabe različnih tehnologij.

Izobrazba
2008 - 2011MA, Art in Context
Magisterij Inštitutu Art in Context, UDK Berlin z nalogo: Miselne fikcije v govoru o umetnosti (Teorija kulturne vzgoje in likovno-umetniškega posredovanja/ Muzejska pedagogika, umetniško izobraževanje), Berlin
2006 - 2007Podiplomsko izpopolnjevanje
Academy of Fine Arts Leipzig, podiplomsko izpopolnjevanje pri prof. Joachimu Blanku, Media Art, Leipzig
2004 - 2006Magistra umetnosti
Študentka na Akademiji za likovno umetnost, magisterij slikarstva (mentorstvo: prof. Gorenc, prof. Barši, prof. Vogelnik, prof. Brejc), Ljubljana
2003 - 2004Študijska izmenjava
Študijska izmenjava na Akademie der Bieldenden Kuenste Muenchen, Klasse Ben Wilikens., München
1999 - 2003Akademska slikarka
Študentka na Akademiji za likovno umetnost Ljubljana, smer slikarstvo pri prof. Gustavu Gnamušu., Ljubljana
1998 - 1999Likovna pedagoginja
Študij likovne pedagogike na Pedagoški fakulteti, Maribor
2. Multimedija
Multimedija
Bednarik Sudec Katja Glavna fotografija

Vir fotografij

Foto: Mankica Kranjec

3. Razstave in projekti
Samostojne razstave
2020Ženski talenti
Kvartirna hiša, kustosinja: Dona Pratnekar, Celje
2020Skrivnost življenja – drugič: 9m
Galerija Stolp, Blejski grad, Bled
2020Klasično emancipirana
Galerija artKIT, KIBLA, Maribor, kustosinja: Irena Borič, Maribor
2019 - 2020Skrivnost življenja
Galerija Loža, kustosinja: Nives Marvin, Koper
2019Jubilejna
Galerija Ante Trstenjak, Ljutomer
2018Dotik tkanja
Galerija Srečišče, hostel Celica, kustosinja: Vesna Krmelj, Ljubljana
2017Razkrivanje identitete
Galerija Murska Sobota, kustos: dr. Robert Inhof, Murska Sobota
2017Skrivnost »guliverskega« prstana
Desni Atrij Mestne hiše, Ljubljana, Ljubljana
2014 - 2015LE SACRE DU PRINTEMS
Obalne galerije, banka Koper, kustos: Andrej Medved, Koper
2013Onkraj kristalne odeje
Galerija Ante Trstenjaka, Ljutomer
2010Moji vrtovi
Galerija Equrna, kustosinja: Taja Vidmar, Ljubljana
2009Spannungsfeld / In between
Galerija T40, Düsseldorf Galerija Weiser Elefant, Berlin, Düsseldorf, Berlin
2009Spannungsfeld/ In between
Galerija Weisser Elefant, Berlin, Nemčija
Skupinske razstave
2019INVENTURA, E (Ž)
Zbirka UGM in KGLU, Koroška galerija likovnih umetnosti, Slovenj Gradec
201954. mednarodni ex – tempore Piran
Skupinska razstava, Piran
20193. Mednarodni ex – tempore Bled
Skupinska razstava, Bled
2018 - 2019Skupinske razstave
Galerija Vprega, Bad Eisenkappel, Avstrija
2017Pomladni občutki
Skupinska razstava, Wolfsberg, Avstrija
2016Čipka, Enim prestiž, drugim drobiž
Mestni muzej Ljubljana, Ljubljana
2016Dela pomurskih umetnikov v stalni zbirki
Galerija Murska Sobota, Slovenija, Murska Sobota
2014Povabljeni mladi umetniki
DLUM, Maribor
2014Naključja III
Galerija Murska Sobota in Obalne galerije Piran, Piran
2014Mesto oblikovanje
MUZE, Ljubljana, Ljubljana
2014Sodobno slovensko slikarstvo po letu nič
Skupinska razstava Cankarjev dom, Sodobno slovensko slikarstvo po letu nič, kustos: Andrej Medved, Ljubljana in Obalne galerije, Piran, Ljubljana, Piran
2013 - 20142x19
Projekt mladih kuratorjev, MEDIA NOX GALERIJA, Maribor
2013Skupinska razstava
Hotel OBIR, Bad Eisenkappel, Avstrija
201247th International exhibition
Ex – tempre Piran 2012, Portorož
2012Skupinska razstava
Galerija Vprega, Bad Eisenkappel, Avstrija
2011Drugi zakon
PRIVATE VIEW, Berlin, Nemčija
2010A/DO/PT Art
Moscow International Biennale for Young Art; »Qui Vive?«, Rusija z Naomi Hennig, Moskva, Rusija
2009Poletje, predlogi za stalno zbirko
Umetnostna galerija Maribor, kustos: dr. Tomaž Brejc, Maribor
200928. Grafični bienale MATRIX: nestabilna realnost
Jakopičeva galerija, Mednarodni grafični likovni center, Ljubljana
2008Miami Bridge Art Fair
Z galerijo T40 Düsseldorf, Germany, Miami, ZDA
200612th print and drawing biennial Taiwan
National Taiwan muzej lepih umetnosti, Taichung city, Tajvan
2006Sommer Rundgang 2006
Razred Blank (gostja z delom Skriti vrt); Universal Cube, Halle 14, Baumwollspinnerei Lepzig, Leipzig, Nemčija
Projekti
2017Evgen Bavčar: Svetloba knjige
Prilagoditve za zagotavljanje dostopnosti za slepe in slabovidne ter gibalno ovirane na fotografski razstavi, Paviljon NOB, Tržiški muzej, Tržič
2017Ženska ženski
Delavnice ob samostojni razstavi Razkrivanje identitete v galeriji Murska Sobota, Murska Sobota
2017Jaz tebi, ti meni
Delavnice ob samostojnem projektu Skrivnost »guliverskega« prstana v Desnem Atriju Mestne hiše Ljubljana, Ljubljana
2017Laia Abril, O splavu
Galerija Kresija, Ljubljana, prilagoditev za slepe in slabovidne (vodstva in strokovno svetovanje), Ljubljana
2016 - 2017Veččutna vodstva po muzeju Plečnikova hiša
Mestni muzej Ljubljana (strokovno svetovanje), Ljubljana
2016Urša Vidic: GLASSWORKS / Ločeno od sveta
Vodstvo po razstavi, Galerija Kresija (priprava reakcij in strokovno svetovanje), Ljubljana
2016Še več agresivne nedolžnosti
Vodstva po razstavi, Galerija Kresija, 31. mednarodni grafični bienale v Ljubljani (strokovno svetovanje), Ljubljana
2015 - 2020Ustanoviteljica Zavoda Ustvarjalna Pisarna SOdelujem
Strokovni vodja, Ljubljana
2015 - 2018Strokovna podpora ekipi Ustvarjalne Pisarne SOdelujem na Kulturnem bazarju
Ministrstvo za kulturo, Cankarjev dom, Ljubljana, Ljubljana
2015Moji pravljični svetovi
Delavnice v vrtcu Vodmat, Ljubljana
2015V temi
Prilagoditve razstave, Galerija Vžigalica, Stripburger in Forum Ljubljana, (vodstva in strokovno svetovanje), Ljubljana
2015Škatla v kovčku
Prilagoditve razstave, Galerija Cankarjevega doma, Kulturni Bazar, (vodstva in strokovno svetovanje), Ljubljana
2015Alenka Pirman: Razsuti tovor
Prilagoditve razstave, Mednarodni grafični likovni center, (vodstva in strokovno svetovanje), Ljubljana
2015Razstava Ivana Stojana Rutarja
Prilagoditve razstave, Festival Bralnice pod Slamnikom ob Soči, Knjižnica Cirila Kosmača, Tolmin (strokovno svetovanje), Tolmin
2015V temi
Prilagoditve razstave, Galerija Vžigalica, Stripburger in Forum Ljubljana, (vodstva in strokovno svetovanje), Ljubljana
2015Lectures and Workshop by Blockseminar Kunst und Inklusion von dr. prof. Eva Kethen
Leibniz Universität Hannover, Institut für Gestaltungspraxis und Kunstwissenschaft, Hannover, Nemčija
2015Simpozij Inklusion ist schön
Hamburger Bahnhof – Museum für Gegenwart, Berlin, Nemčija
2014 - 2015Emona: mesto v imperiju
Prilagoditve razstave, Mestni muzej Ljubljana, (strokovno svetovanje), Ljubljana
2014 - 2015Nacionalna koordinatorica področja VIZ za Kulturni bazar
Ministrstvo za kulturo, Cankarjev dom, Ljubljana, Ljubljana
2014Razstava likovnih del slepih in slabovidnih
Mala Galerija, Univerzitetni klinični center, Ljubljana (kuratiranje in strokovno svetovanje), Ljubljana
2014»Danijel Žeželj: Sončno mesto«
Prilagoditve razstave, Galerija Kresija, MOL, Ljubljana (vodstva in strokovno svetovanje), Ljubljana
2014Invisible experience
Predavanje in delavnice, strokovna pomoč pri zasnovi simpozija in programa za inkluzijo v Tretyakov galeriji, Moskva, Rusija
20141st Moscow International Forum
Look into the Future, Central exhibition Hall 'Manege', Moskva, Rusija
2013 - 2014Projekta AKTIV
Koncipiranje, programsko in organizacijsko vodenje usposabljanj projekta AKTIV (ESS, Društvo ŠKUC), Ljubljana
2011 - 2012Projekt SOdelujem Skupaj Integrativno na področju kulture
Koncipiranje in vsebinsko vodenje usposabljanj projekta SOdelujem Skupaj Integrativno na področju kulture http://www.so-delujem.com/projekt-sodelujem/ (Društvo ŠKUC), Ljubljana
2011»…. Seite XX«
Ministrstvo za zunanje zadeve, Berlin, Nemčija; ideja in razvoj v sodelovanju z Muzejem novejše zgodovine Slovenije ter Gimnazijo Franca Miklošiča Ljutomer, Berlin, Nemčija
2011O-TIPLJIVO
Pedagoško spremljevalni program ob razstavi Dragice Čadež za slepe v sodelovanju s slepim fotografom ter teoretikom Evgenom Bavčarjem; UGM, Maribor
2011Raumschiff Yugoslavien
Skupinsko kuratorsko-raziskovalen projekt; Berlin; skrb za umetniško pedagoški del; Galerija NGBK Berlin, Berlin, Nemčija
2010A/DO/PT Art
Kuratorsko-umetniški projekt, Moscow International Biennale for Young Art; »Qui Vive?«, Moskva, Rusija
2010Razvoji umetniško posredovalnih projektov
Satellitenprojekte Berlin Bienale 6: Meil lokales Model – v sodelovanju s Kreuzberg Museum ter montessori šolo in Resonanzessen, Berlin, Nemčija
2010Costruct-Constructed
Kuriranje, Galerierundgang September, Baumwollspinnerei, Universal Cube, Halle 14, Leipzig, Nemčija
2010Satellitenprojekte Berlin Bienale 6
Razvoji umetniško posredovalnih projektov: Satellitenprojekte Berlin Bienale 6: Meil lokales Model – v sodelovanju s Kreuzberg Museum ter montessori šolo in Resonanzessen http://www.rueckkopplungen.de/?tag=satellitenprojekt/, Berlin
2009 - 2010Interdiscipninarni projekt 19 Freiheiten
Razvoj izobraževalno-likovnih delavnic s pravniki, padagogi, sociologi ter umetnikom, Berlin, Nemčija
2009Quoting Contemporariness; Galerierundgang
Koordiniranje razstave, Baumwollspinnerei, Universal Cube, Halle 14, Leipzig, Nemčija
2009Projekt 2 + 1
Organizacija in izvedba pedagoškega programa za otroke, Artacker galerija, Berlin, Nemčija
2008 - 2009Projekt „Collecting Sarajevo“
Institut Kunst im Kontext v sodelovanju z Museumsakademie Joanneum in Graz (Avstrija) in Goethe-Institut Sarajevo (BiH), Berlin, Nemčija
4. Nagrade, priznanja in rezidence
Nagrade
201954. mednarodni ex – tempore Piran
Grand Prix, Piran
20193. Mednarodni ex – tempore Bled
Grand Prix, Bled
2014Primer dobre prakse na ravni EU
Vloga javnih umetniških in kulturnih inštitucij pri promociji kulturne raznovrstnosti in medkulturnega dialoga, Ljubljana
2014Projekt AKTIV
Društvo ŠKUC, sodelovanje na fotografski razstavi nagrajenih projektov “Kaj pa je bilo z evropskim denarjem narejeno zate, za tvoj kraj?”, Vlada RS, Ljubljana
2007 - 2008DAAD award
Za projekte: Rituali – ceremonije v sodobnem času, Hidden cornes of Our society in So beautiful that it hurts, Potsdam, Nemčija
2007Gesellschafter Art Award
Art-fair 21; finalistka, Köln, Nemčija
2006Essl Art Award
Nominacija, Ljubljana
2004Prešernova nagrada
Študentska prešernova nagrada za grafiko., Ljubljana
Rezidence - reference
2011 - 2012Primer dobre prakse na ravni EU
Primer dobre prakse na ravni EU, “Vloga javnih umetniških in kulturnih inštitucij pri promociji kulturne raznovrstnosti in medkulturnega dialoga”; http://ec.europa.eu/culture/library/reports/201405-omc-diversity-dialogue-sum_en.pdf, Ljubljana
5. Mnenja kritikov
Dr. Robert Inhof

V opusu Katje Sudec je vseskozi prisoten dualizem med telesnim in duhovnim. Ta dualizem se na simbolicni ravni kaže v razlicnih razmerjih med svetlobo in temo, telesom in njegovo senco ter med preteklostjo in prihodnostjo. Pri tem je zanimivo, da Bednarik Sudceva ne vztraja pri samem razmerju kot nasprotju med dvema poloma, ampak v skrajni stopnji ta nasprotja tudi ukinja. Na takšen nacin ustvari svet, kjer telesno ni vec vzrok in razlog bolezni in smrti, prej postane razlog etericnosti in vecnosti. V tem smislu lahko njeno ustvarjanje imenujemo tudi »pravljicno«. Zlo je še vedno tukaj, vendar ne zares, navzoce je zgolj kot metafora, ki omogoci pomirjujoci razplet ter na takšen nacin teži k trajnosti. Umetnica uporablja tudi tehnike tkanja in izrezovanja, se pravi tehnike, ki tradicionalno veljajo za ženske in rokodelske pristope. Velik pomen v njenem ustvarjanju igra tudi sistem razlicnih vzorcenj, pri cemer pa so ji – za razliko od umetnikov Pattern Paintinga – simboli izjemno pomembni. Vzorcaste strukture ozadij na njenih delih torej ne kažejo zgolj na same sebe, temvec so postavljene v koncept umetnicine širše simbolike, ki bi jo prav tako lahko imenovali kot izrazito žensko simboliko, saj gre za koncept, v katerem prevladujejo motivi nosecnosti, krsta, poroke in družine nasploh. V bistvu sta v ustvarjanju Katje Sudec navzoca dva spomina. Eden je univerzalni, k v njenem primeru sega do izvirnega greha in Izgonu Adama in Eve iz raja, ki ga povzame,prezrcali in multiplicira po Masacciovem Izgonu iz raja iz Barncaccijeve kapele v cerkvi Santa Maria del Carmine in po Michelangelovem prizoru s stropa Sikstinske kapele. Drugi spomin je umetnicin osebni spomin na njeno otroštvo, preživeto v ožjem družinskem krogu, pri cemer ne gre za herbarij spominov, ki bi si ga umetnica ob dolocenih casih ogledovala kot družinski foto-album. Oba spomina B. Sudceva na neki tocki združi. Umetnici se univerzalni negativni spomin na izgon iz raja iznici s krstom, tako da se lahko univerzalni in osebni spomin zlijeta v enega samega brez nekih medsebojnih napetosti. Ta spomin je prav toliko dejanski spomin, kakor je tudi svoja lastna rekonstrukcija. Spomin, ki je potegnjen v sedanjost in prihodnost in na ta nacin iznicuje linearnost casa. B. Sudceva ustvarja svoja dela tudi s pomocjo starih družinskih fotografij, ki pa jih umetnica ne razume zgolj kot dokumente, temvec prej kot pomenske oznacevalce, ki nam izza snovnega kažejo na duhovno, ki pri njej samo po sebi nima nobene dolocene oblike saj se kot nevidni dih razprostira in oživlja razlicne oblike. Adam in Eva sta z Izvirnim grehom prinesla na svet Smrt. Tako v umetnicinem opusu najdemo tudi jabolko skušnjave. Jabolko se je eksegetom zdelo najbolj ustrezen sadež zaradi tega, ker je samostalnik malum enakozvocnica, ki pomeni tako jabolko, kakor tudi zlo. Jabolko je tisti osrednji motiv, zaradi katerega sta bila Adam in Eva izgnana iz Raja in se srecala s Smrtjo, v mitologiji je Paris izbral Heleno kot najlepšo žensko tako, da ji je vrgel jabolko, v pravljici Sneguljcica bratov Grimm pa Sneguljcici – v starko preoblecena maceha – ponudi strupeno jabolko. Tudi Sneguljcica pa je eden izmed likov, ki se pojavi v opusu Katje B. Sudec. B. Sudceva rekonstruira Rajski vrt s svojo panoramo Skriti vrt. Gledalec pri tem vstopi v krožno obliko, ki je od znotraj poslikana s cvetlicnimi motivi, od zunaj pa na njeno notranjost nakazujejo le blede transparence. Pri tem pa ne gre za dejansko rekonstrukcijo rajskega vrta. Sudceva namrec ne upodablja celotne flore in favne rajskega vrta in – kar je še pomembneje – ne upodobi Drevesa spoznanja, ampak se osredotoci zgolj na rože, ki pa so predstavljene kot lebdece in v razmerju do gledalca tudi nenavadno velike. Videti je, kot da bi se obiskovalec ob vstopu v ta skriti vrt spremenil v liliputanca, cvetovi rož pa postali guliverski. Te ogromne rože niso lebdece flower-power halucinacije. Te rože so tudi tokrat modificirani fragmenti spomina na vzorce na nekdanjih ženskih oblacilih, tapetah, zavesah in oblogah sedežnih garnitur, prtov in odej. Tisto, kar zbujajo vsi ti elementi, je duševni mir kot trajanje v casu. Pri tem torej gre za rajsko floro, ki jo ustvarja in po svoje rekonstruira umetnica in je sestavljena iz ornamentov domacijskih predmetov. Gre za konstrukcijo, ki ima, ce jo gledamo s pticje perspektive obliko prstana, ki nakazuje na sklenjeno vecnost. Vse kar se nahaja izven te nežne panoramske meje,se nahaja – simbolicno gledano – vzhodno od raja.

Dr. Robert Inhof
Tekst ob razstavi Razkrivanje identitete, 2017 - 2018

6. Publikacije in katalogi
Publikacije in katalogi
2011Raumschiff Jugoslawien. Die Aufhebung der Zeit
HENNIG, Naomi. KULAŠIĆ, Arman. KOMNENIĆ, Jovana. MARKOVIĆ, Dejan. MUJKANOVIĆ, Anela. SUDEC, Katja. ŠURKIČ, Anita. (hr.) (2011). Raumschiff Jugoslawien. Die Aufhebung der Zeit dt. / engl. Spaceship Yugoslavia. The Suspension of Time. Neue Gesellschaft für Bildende Kunst, nGbK Berlin, Berlin, Nemčija
Kuratorstvo
2015Izzivi usposabljanja za delo s posebnimi ciljnimi skupinami na področju kulture
SUDEC, Katja. (2015). Izzivi usposabljanja za delo s posebnimi ciljnimi skupinami na področju kulture. Andragoška spoznanja, 21, issue 1, p. 93 – 101, Ljubljana
Likovna pedagogika
2014ZBORNIK za spodbujanje demokratičnega emancipiranega dialoga med ponudniki kulturnih dobrin in obiskovalci
SUDEC, Katja. (ur.), MAJERHOLD, Katarina (gl. ur.). (2014). ZBORNIK za spodbujanje demokratičnega emancipiranega dialoga med ponudniki kulturnih dobrin in obiskovalci. Društvo ŠKUC, Galerija Škuc, Ljubljana
Likovna pedagogika
2014Emancipirana umetnost in/ali hendikep
SUDEC, Katja. (2014). (ur. KOZINC, Nina). Emancipirana umetnost in/ali hendikep. Časopis za kritiko znanosti, Kritični pogled na hrano in prehranjevanje. Umetnost in/ali hendikep. McLuhanove teorije medijev, 110, issue 255, p. 115 - 116, Ljubljana
Likovna pedagogika
2012Kam naj sedem? Učenje v ustvarjanju šolske arhitekture
SUDEC, Katja. (2012). Kam naj sedem? Učenje v ustvarjanju šolske arhitekture. Sodobna pedagogika, 63, issue 1, p. 140 – 154, Ljubljana
Likovna pedagogika
2012SOdelujem, Skupaj Integrativno na področju kulture
SUDEC, Katja. (2012). (ur. BEVC, Sergeja. SUDEC, Katja). Pomen izobraževanja odraslih za integrativno sodelovanje na področju kulture med predstavitvijo in ter poročilom. SOdelujem, Skupaj Integrativno na področju kulture. Društvo ŠKUC. Galerija Škuc, Ljubljana
Likovna pedagogika
2011Denkfiktionen im Sprechen über Künst. Aus dem Kontext
SUDEC, Katja. (2011) (hr. FEHR, Michael. Institut für Kunst im Kontext) Denkfiktionen im Sprechen über Künst. Aus dem Kontext. Masterarbeiten am Institut für Kunst im Kontext 2010/2011. Institut für Kunst im Kontext. Universität der Künste Berlin. Berlin, p. 40 - 41., Berlin, Nemčija
Likovna pedagogika
2001Ein Virtueller Spaziergang durch Kreuzberg
ARDILA LUNA, Oscar. SUDEC, Katja (2011). Mein Lokales Modell. Ein Virtueller Spaziergang durch Kreuzberg. Berliner projektfonds Kulturelle Bildung, Berlin, Nemčija
Likovna pedagogika
2019 - 2020Slike, panoramska instalacija
MARVIN, Nives. Skrivnost življenja. Slike, panoramska instalacija. Galerija Loža Koper. Obalne Galerije Piran. Piran, 2019/2020, Piran
Publikacija ob samostojni razstavi
2017Iskanje identitete
INHOF, Robert. Skrivnostni vrtovi Katje Bednarik Sudec. Iskanje identitete. Galerija Murska Sobota. Murska Sobota, 2017, Murska Sobota
Publikacija ob samostojni razstavi
2017Dotik tkanja
KRMELJ, Vesna. Katja Bednarik Sudec. Umetnice v Celici. Dotik tkanja. Galerija Srečišče. Ljubljana, 2017, Ljubljana
Publikacija ob samostojni razstavi
2007 - 2008Who is important
SUDEC, Katja. Who is important. Galerija APT. Novo mesto, 2007/08, Novo mesto
Publikacija ob samostojni razstavi
2004Prosojnosti
GNAMUŠ, Nadja: Katja Sudec. Prosojnosti. Bežigrajska galerija Ljubljana, 2004, Ljubljana
Publikacija ob samostojni razstavi
2016Čipka, enim drobiž, drugim prestiž
POKRAJAC ISKRA, Ana. Prepletanje niti, umetnosti in obrti. Čipka, enim drobiž, drugim prestiž. Muzej in galerije mesta Ljubljana. Mestni muzej. Ljubljana, 2016, p. 119, Ljubljana
Publikacija ob skupinski razstavi
2014Inside
BLANK, Joachim (Hr.). Universal Cube. Inside. Hochschule für Grafik und Buchkunst Leipzig. Leipzig, 2014, Leipzig, Nemčija
Publikacija ob skupinski razstavi
2014Sodobno slovensko slikarstvo: Prve generacije po letu nič
MEDVED, Andrej. Why painting now?. Sodobno slovensko slikarstvo: Prve generacije po letu nič. Obalne galerije Piran, Cankarjev dom. Koper, 2014, Koper
Publikacija ob skupinski razstavi
2009 - 2010Zweipluseins
ZWEIPLUSEINS. Konzept: Beatrice von Bismarck, Joachim Blank, Christin Lahr. Galerie ARTACKER, Berlin. Hochschule für Grafik und Buchkunst Leipzig. Leipzig, 2009/10, Leipzig, Nemčija
Publikacija ob skupinski razstavi
2007ART.FAIR 21
ART.FAIR 21. Gesellschafter Art.Award. Katja Sudec. Köln, 2007, p. 174, Köln, Nemčija
Publikacija ob skupinski razstavi
2005 - 2006Generacija XX
ZGONIK, Nadja: Generacija XX. Generacija XX. Galerija Miklova hiša. Ribnica, 2005/2006, pp. 3–5., Ribnica
Publikacija ob skupinski razstavi
2004Presežen slikovni okvir
BASSIN, Aleksander. Od prodora teksture do sublimirane reliefnosti. Presežen slikovni okvir. Bežigrajska galerija Ljubljana. Ljubljana: Mestna galerija, Ljubljana, 2004, Ljubljana
Publikacija ob skupinski razstavi

Mnenja zbirateljev o avtorju

Prijavite se kot član kluba zbirateljev in si oglejte mnenja ostalih članov o avtorju ali oddajte svoje mnenje.
Imate vprašanje, dvome ali ste negotovi glede avtorja

Pogovorite se z našimi strokovnimi sodelavci in vprašajte za mnenje in nasvet

Imate več vprašanj? Kontaktirajte nas ali si oglejte odgovore na strani za pomoč uporabnikov ali preko chata!
Bednarik Sudec Katja
Spremljajte avtorja Bednarik Sudec Katja

Spremljajte avtorja in bodite obveščeni o novih umetniških delih in razstavah in si zagotovite takojšnji dostop do informacij.

Spremljajte avtorja