Tehnični opis: Akril, olje na platno. Signirano desno zgoraj zadaj.
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: akril, olje na platno, signirano na hrbtni strani
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: akril, olje na platno, signirano na hrbtni strani
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano in datirano desno zgoraj, zadaj.
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Delo si je do 20.7.2019 možno ogledati na razstavi Podtaknjenci/The Planted, Slike 2015-2019, v Galeriji Velenje. Možna je rezervacija dela.
Tematski opis: Slika je nastala v sozvočju s trentnim politično socialnim dogajanjem v EU. Naslikan je strop z Westminstrske opatije, h kateremu vpijejo cevi - troblje. Asociacija na zastavo Velike Britanije.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Delo si je do 20.7.2019 možno ogledati na razstavi Podtaknjenci/The Planted, Slike 2015-2019, v Galeriji Velenje. Možna je rezervacija dela.
Tematski opis: Danes velikokrat slišimo, da je »kriza priložnost«, da je »neuspeh samo stopnica na poti do uspeha«. Slika upodablja besedo (Fail), ki se jo tudi v spletnem komuniciranju veliko uporablja. Torej, je neuspeh neuspeh ali je priložnost? Samuel Beckett je rekel: »Spodleteti Poskusiti znova. Še enkrat spodleteti! Spodleteti bolje!«
Tematski opis: V seriji Ikea
Paintings Pregl slika blazine, prevleke in druge uporabne predmete, ki so
bili kupljeni v švedski veleblagovnici in so zdaj v uporabi pri njem doma.
Odslika jih z gubami in pregibi, ki so posledica osebne uporabe. Tako se
vzpostavlja preplet idej Bauhausovega izročila kot »laboratorija bivalne
kulture«, sodobnih pohištvenih veletrgovin, uniformnosti notranjega
oblikovanja, slike kot »proizvoda«, slike kot dekoracije, preplet intimnega
sveta in množičnega oblikovanja itd.
Tematski opis: V seriji Ikea
Paintings Pregl slika blazine, prevleke in druge uporabne predmete, ki so
bili kupljeni v švedski veleblagovnici in so zdaj v uporabi pri njem doma.
Odslika jih z gubami in pregibi, ki so posledica osebne uporabe. Tako se
vzpostavlja preplet idej Bauhausovega izročila kot »laboratorija bivalne
kulture«, sodobnih pohištvenih veletrgovin, uniformnosti notranjega
oblikovanja, slike kot »proizvoda«, slike kot dekoracije, preplet intimnega
sveta in množičnega oblikovanja itd.