Pregl Arjan
Arjan Pregl (1973) se v svoji slikarski praksi vseskozi odziva na dogajanje v družbi; včasih se zazdi, da njegove podobe nastopajo kot ironična karikatura ali preroški meme, a vedno znova za varljivo enostavnostjo ohranjajo kompleksno strukturo pomenov in slikarskih tehnik. Njegove zadnje oljne slike različnih formatov odlikuje natančno polaganje barve okoli kontur na videz preproste, neobremenjene risbe, najprej nastale v kateri izmed njegovih skicirk. Le peščica tovrstnih risb se nadgradi v tehnično dovršene slike, ki jih povezujejo prepoznavne, a med seboj večkrat namenoma kontradiktorne navezave na umetnine znanih mojstrov, različno ikonografijo in razumevanje slikarskih tropov. Slike so barvite, haptične, figure stilizirane, drzne, angažirane, brezsramne, včasih prismojene, a tudi agresivne in neposredno seksualne. Resno ironična, sproščeno dovršena, dvoumno neposredna dela slikar nadgrajuje s posipom teorije in internetnih cvetk. Na sodobnost in pereča družbena protislovja, kot so protesti, erotični škandali, vojna, različna gibanja, globalno segrevanje, nadzor, patriotizem, nihilizem, fašizem in smrt, se dela nanašajo z dvoumnostjo in ironijo.