Avtor: Jakac Božidar
Leto nastanka: 1922
Tehnični opis: Litografija, signirano desno spodaj, datirano levo spodaj, uokvirjeno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Olje na platno, signirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1966
Tehnični opis: Olje na platno, signirano in datirano desno spodaj
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1976
Tehnični opis: Olje na lesonit, signirano in datirano spodaj desno.
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Olje na platno, signirano spodaj desno.
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1970
Tehnični opis: Olje na lesonit, signirano in datirano na sredini
Avtor: Slana France
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Olje na lesonit, signirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1982
Tehnični opis: Akvarel na papir, signirano in datirano spodaj desno
Avtor: Slana France
Leto nastanka: 1977
Tehnični opis: Akvarel, signirano in datirano spodaj desno
Avtor: Gaspari Maksim
Leto nastanka: Neznano
Tehnični opis: Pastel na karton, signirano spodaj levo. Dvoboj jezdeca in zmaja poznamo iz upodobitev svetega Jurija, Maksim Gaspari pa je v skladu s svojim hotenjem, da bi na vseh svojih podobah prikazoval slovenstvo z njegovimi folklornimi atributi, na konju upodobil moškega v slovenski narodni noši. Ta Gasparijev pastel v njegovem opusu izstopa v tem, da je domačijskost povezal s heroičnim motivom, ki obenem učinkuje arhetipsko. dr. Miklavž Komelj
Avtor: Gaspari Maksim
Leto nastanka: 1945
Tehnični opis: Olje na platno, signirano in datirano spodaj levo. Ta slika ima poseben pomen zaradi motivike. Nastala je namreč leta 1945, verjetno tik po koncu ali morda tik pred koncem druge svetovne vojne. Gaspari je krščanski motiv Pietà (Marija z mrtvim Jezusom v naročju) transformiral tako, da je v Marijino naročje – oziroma v naročje matere, katere glavo obseva svetniški nimb – položil mrtvega vojaka. Videti je, da je slikar vojaka namenoma upodobil tako, da glede na uniformo ne moremo identificirati njegove pripadnosti. Tako je nastala univerzalna podoba, ki jo lahko razumemo kot podobo, posvečeno vsem žrtvam vojne, morda tudi povojnih pobojev. dr. Miklavž Komelj
Avtor: Gaspari Maksim
Leto nastanka: 1947
Tehnični opis: Olje na les, signirano in datirano spodaj na srednji paneli