O opremljanju prostorov

Kako potekata opremljanje ali prenova doma in zasebnih prostorov?
  • Pri opremljanju ali prenovi doma ali zasebnih prostorov se bomo najprej sestali z vami pri vas doma, da se pogovorimo, spoznamo in da nam predstavite svoje želje in zahteve. Nato vam bomo svetovali pri izbiri avtorjev in umetniških del ter notranje opreme glede na vaš individualni okus, življenjski stil, vizijo in cilje, dekor in pohištvo, časovne in prostorske zmožnosti, stenske materiale in finančna sredstva. S postavitvijo umetniških del na ključne lokacije bomo ustvarili zanimivo in primerno domače oz. družinsko okolje.
  • Prepričani smo, da ne boste našli zamenjave za izjemen občutek, ki vas prevzame, ko najdete popolno umetniško delo za svoj dom in ga prvič pogledate na pravem mestu. Predvsem pa je potrebno najti dolgoročno harmonijo med prostorom in umetnostjo, da razvijate in gradite umetniško zbirko, ne pa da dekorirate dom. Ustvarjanje umetniške zbirke ni nujno drago, saj v Sloveniji obstaja veliko nadarjenih umetnikov mlajše in srednje generacije, katerih umetniška dela so lahko cenovno ugodna in lahko postanejo na daljši rok tudi dolgoročna investicija.
Kako potekata opremljanje ali prenova poslovnih prostorov?
  • Družba je dandanes preobremenjena zaradi prenasičene komunikacije, pomanjkanja sodelovanja in druženja ter zahtev po nenehni povezanosti. Zaradi tehnološko obsedene kulture mnogi zaposleni in stranke hodijo po hodnikih ali sedijo pri svojih mizah oziroma v skupnih prostorih, ne da bi pri tem odmaknili pogled iz svojih naprav.
  • Vrhunsko umetniško delo na pravem mestu zato lahko bistveno vpliva na kulturo in vedenje ljudi. Pri opremljanju ali prenovi poslovnih prostorov, kjer sodelujemo z različnimi profesionalnimi in uveljavljenimi arhitekti ter notranjimi oblikovalci, moramo najprej spoznati in razumeti vaše zaposlene, stranke, vodstvo in kulturo podjetja, pregledati poslovne prostore, narediti analizo in ugotoviti, kakšne zahteve imajo zaposleni in stranke, kako razmišljajo, kako se obnašajo in sodelujejo ter se družijo med seboj. Tako lahko izdelamo vizijo in pripravimo načrt opremljanja ali prenove poslovnih prostorov in delovnih mest, ki zagotavljajo najboljšo donosnost za vaše podjetje, izboljšujejo uporabniško izkušnjo in spodbujajo zdravo, srečno in veselo delovno mesto. Digitalni transformaciji in revoluciji v podjetju mora slediti tudi prostorska in umetniška evolucija.
  • Za vsako vašo lokacijo bomo predlagali avtorje in umetniška dela ustrezne velikosti glede na ciljano demografsko skupino, ki se bo nahajala v tem prostoru. Iz seznama predlaganih avtorjev nato sami izberete avtorje, ki jih lahko povabimo na obisk in predstavitev njihovih umetniških del, idej ter koncepta. Na ta način lahko v svojem podjetju ustvarite inspiracijske in kreativne poslovne prostore, ki so popolnoma integrirani z vašo arhitekturo in bodo odražali identiteto vaše blagovne znamke, ustvarjali elegantno in prijetno podobo podjetja, nagovarjali in komunicirali s strankami in zaposlenimi. Z arhitekti, notranjimi oblikovalci in ostalimi izvajalci sodelujemo pri celotnem procesu od inspiracije, planiranja, določitve proračuna, načrtovanja in dizajna prostorov, izbire umetnin in postavitve umetniških del, uokvirjanja in instalacije z varnostnimi sistemi, predaji prostorov.
  • Naše strokovna ekipa se konstantno izobražuje, kako likovna umetnost deluje na poslovno okolje, zaposlene, partnerje, stranke in kako lahko umetnost prinaša koristi in omogoča izboljšanje človeškega razpoloženja, zadovoljstva zaposlenih, dobre volje, sreče in dobrega počutja, pozitivne naravnanosti in sodelovanja, povečuje zavzetost, kreativnost in produktivnost zaposlenih.
Zakaj vključiti umetnost v svoje poslovne prostore?
  • "Lastniki podjetij začenjajo razumeti, da razstavljanje umetniških del na delovnem mestu naredi več, kot le naredi pisarno bolj estetsko prijetno, ampak dejansko lahko poveča učinkovitost, produktivnost in ustvarjalnost zaposlenih." Forbes.com
  • Umetnost ima posebno moč, ki pomaga pri uresničevanju polnega potenciala posameznika in je sestavni del pri ustvarjanju inovativnega, motivirajočega in produktivnega delovnega okolja. Umetnost prav tako krepi organizacijsko kulturo, ustvarja nove ideje, izprašuje, navdihuje ljudi, odpira nove perspektive in povečuje zadovoljstvo zaposlenih.
  • Ustrezno izbrana in aktivna umetniška zbirka lahko pomaga navdihniti ter navdušiti vaše zaposlene, stranke in poslovne partnerje ter pomaga izraziti identiteto vaše blagovne znamke. Vaša umetniška zbirka in notranji dekor prinašata ugled in zaupanje, s katerim predstavljate svoj uspeh v poslovanju. Veliko vrhunsko unikatno umetniško delo v sprejemnih prostorih lahko pusti pri stranki nepozaben trajni vtis in odmeva na globlji ravni kot katera koli druga stvar v vašem podjetju. S praznimi, nenavdihujočimi in neprijaznimi stenami lahko pri stranki vzbudite tudi drugačen vtis. Zato organizacije in podjetja ne smejo gledati na umetnost kot čisto estetsko izbiro, neko trivialno zadevo ali nepomemben dodatek v prostoru. Tista podjetja, ki svojo umetniško zbirko vključijo v celovito strategijo podjetja, cenijo prednosti razstavljanja umetniških del v svojih poslovnih prostorih, imajo pri strankah pomembno prednost pred svojimi konkurenti in neprecenljivo dodano vrednost. Prav tako pa s tem zagotavljajo vezi z lokalnimi, zgodovinskimi ali kulturnimi značilnostmi regije, v katerem podjetje posluje.
  • Vprašajte svoje zaposlene, ali bi si izbrali in imeli vrhunsko umetniško delo v svojem delovnem okolju ali poslovnem prostoru, kaj bi jim to pomenilo in kakšne bi bile koristi. Če jih umetnost zanima, je pomembno, da so vključeni v proces izbora in sami izberejo umetniška dela za svoje prostore, saj umetniško delo lahko določi značaj delovnega mesta in poveča željo za bivanje, delo in obiskovanje takega prostora.
  • Danes zaradi digitalizacije in družbenih sprememb veliko podjetij spreminja delovna mesta z večjimi odprtimi sodelovalnimi prostori, kjer dela več ljudi hkrati, zato je pomembno, da se tudi v teh prostorih najde prostor za nekaj kvalitetnih večjih umetniških del ali se opremi tretji skupni prostor, kjer se zaposleni naključno družijo, sodelujejo in komunicirajo. Takšni prostori so bili včasih značilni predvsem za oglaševalske agencije in startupe, sedaj pa to postaja mainstream tudi v velikih organizacijah in pričakujejo, da se bo količina kvadrature takih prostorov v podjetjih podvojila do 2020.
Zakaj najboljša svetovna podjetja vključujejo umetnost v svoje poslovno okolje?
  • Google je znan, da vključuje umetnost v svoje delovno okolje, ker želi zaposlenim ponuditi doživetje, poleg tega pa želijo, da to postane zanimivo delovno mesto za zaposlitev in delo. V Microsoftu verjamejo, da razstavljanje umetnosti v delovnih prostorih ustvari navdihujoče delovno okolje, ki vzpodbuja inovacije in ustvarjalno odličnost.
  • “Our mission with Google is to create amazing work environments and experiences that help Googlers perform at their best every day,” John Moran Googlov direktor za nepremičninske projekte, ki je sodeloval s podjetjem ArtLifting pri razvoju Art@Google programa.
  • Deutsche Bank z geslom "Umetnost deluje" že več kot 35 let zaposlenim, strankam in splošni javnosti nudi dostop do sodobne umetnosti, in sicer preko svoje umetniške zbirke, razstavljene na delovnih mestih in v poslovnih prostorih, v galerijah, na mednarodnih razstavah in preko izobraževalnih programov. Deutsche Bank ustvarja in gradi svojo umetniško zbirko že generacije in samo v letu 2011 je vložila več kot 25 milijonov evrov v umetnostne in glasbene programe. Tako kot z deli afriškega avtorja sporočajo o izkoriščanih kmetijskih delavcih v Afriki, je lahko umetniško delo veliko močnejše komunikacijsko orodje kot katerakoli oglaševalska akcija. Prav tako pa je v vsakem nadstropju predstavljena različna umetniška tema, kar zaposlenim in strankam omogoča lažjo navigacijo po prostorih.

Največje svetovne podjetniške umetniške zbirke:

  • Deutche Bank – 57.000 objektov
  • UBS Banka – 35.000 objektov
  • JPMorgan Chase – 30.000 objektov
  • Bank of America – 30.000 objektov

Zakaj potrebujete opremljanje prostorov in kakšne so koristi?

Vprašanja, ki si jih moramo postaviti pred prenovo

Pred opremljanjem in prenovo poslovnih prostorov si najprej odgovorite na naslednja vprašanja:

  • Zakaj potrebujete nove ali prenovljene poslovne prostore? Kakšne so vaše zahteve za poslovne prostore in delovna mesta? Koliko sredstev imate na voljo? Kje in kako lahko prihranite z novimi prostori? Kaj boste pridobili z novimi prostori? Kdo so pravi ljudje v podjetju, ki naj se vključijo v projekt? Kakšni so vaši načrti za prihodnost in morebitne spremembe? Katera umetniška dela bi želeli postaviti v poslovne prostore?
  • Najboljše prakse pri opremljanju in prenovi poslovnih prostorov narekujejo, da začnite s pripravami čim prej, že v načrtovanju in gradnji prostorov, pridobite široko podporo vodstva in zaposlenih, določite projektnega vodjo, dovolite zaposlenim, da sodelujejo pri izbiri umetnin in opremljanju prostorov ter poskrbite in se borite za trajnostni umetniški proračun.
  • Pri umestitvi umetniških del v prostor je pomembno, da so umetniška dela ustrezno postavljena, instalirana in ustrezno uokvirjena, da se umetniško delo lahko lepo zlije s prostorom. Prav tako je potrebno posebej izbirati umetnine za posebne prostore in pisarne vodstvenih delavcev in uprave. Vsak kos umetnine piše poglavje v zgodbi vaše umetniške zbirke in je neprecenljiv, zato je po končanem projektu zelo pomembno, da vzdržujete svojo umetniško zbirko in da si ob že vzpostavljeni zbirki občasno določena dela izposodite ali zamenjate postavitev in tako osvežite zbirko.
Kakšno umetniško delo izbrati za poslovne prostore?
  • Umetniško delo v prostorih za druženje in sprostitev ne sme biti moteče, ampak mora ponujati nekaj zanimivega in privlačnega, da si zaposleni lahko mentalno odpočijejo. Umetniško delo za pisarno in sejne sobe mora biti pomirjujoče in ponujati dobro počutje, ne sme povzročati vznemirjenja, mora biti navdihujoče in vzpodbujati kreativnost zaposlenih ter jim omogočiti, da se fokusirajo na delo in so skoncentrirani.
  • Umetniška dela za sprejemna območja morajo enostavno navdušiti in narediti nepozaben prvi vtis. Priporočljivo je, da so umetniška dela večjih formatov, avtentična, ena in edina, nezamenljiva in da ustvarijo uau efekt, ki gre od ust do ust. Umetniška dela za poslovne prostore in pisarne vodstva ter uprave morajo imeti vrhunska umetniška dela najboljših umetnikov, ki odražajo statusni simbol vodstva in podjetja.
Izposoja umetnin in opremljanje prostorov
  • Stanovanje, hišo ali poslovne prostore si lahko enostavno opremite tudi z izposojo vrhunskih originalnih umetnin, kar je najenostavnejši in stroškovno najučinkovitejši način, da transformirate svoje prazne in dolgočasne zidove. Umetniška dela lahko vsake 3 mesece periodično rotirate ter tako osvežite in poživite poslovne prostore in dom ter vedno znova ustvarjate nove občutke in doživetja. Z izposojo umetnin lahko svoj dom, pisarne, sejne sobe, sprejemne prostore, hodnike in ostala področja, kjer se soočate s strankami, spremenite z osupljivo novo umetniško zbirko, brez tveganja in brez velikih kapitalskih izdatkov. Če ste velika korporacija, si lahko za sprejemne pisarne izposodite tudi kakšne večje umetniške kose talentiranih slovenskih umetnikov, ki niso na ogled na naši spletni strani.

Koristi in učinki ob vključitvi umetnosti v poslovne prostore

The purpose of art is washing the dust of daily life off our souls.“ Pablo Picasso
Umetnost odraža vrednote in uspeh organizacije ali podjetja
  • Kvalitetno kurirana, kakovostna, dosledna in organizirana umetniška zbirka lahko komunicira in odraža vrednote in uspeh, zgodovino in vizijo podjetja, ob tem pa prikaže značaj in energijo zaposlenih in pooseblja njihove korporativne vrednote. V sprejemnih prostorih, sejnih sobah, delovnih mestih, hodnikih in ostalih poslovnih prostorih lahko skrbno izbrano vrhunsko umetniško delo pošlje jasno, vendar subtilno sporočilo tistim, ki ga vidijo, in izrazi ter okrepi vrednote blagovne znamke.
Umetnost lahko izboljša javno podobo podjetja
  • Umetniška dela, ki visijo na stenah ali so razstavljena v prostoru, omogočijo strankam, zaposlenim in partnerjem novo doživetje in lastni način interpretacije. Ta prvi vtis, doživetje in občutek daje strankam veliko informacij o vaši zunanji podobi podjetja, vašem okusu, finančnem statusu, družbeni odgovornosti in povezavi z lokalno skupnostjo.
Umetnost lahko delite s svojimi strankami in zaposlenimi
  • S pomočjo vaše umetniške zbirke, ki je lahko zaprta ali odprta in dostopna najširši množici, boste omogočili, da bo več ljudi doživelo in občutilo vašo strast in z vami delilo vašo umetniško zbirko, ki jih bo navdihnila, in s pomočjo strokovno vodenih ogledov navdušila ne glede na socialno in izobraževalno ozadje.
Umetnost izboljšuje delovne pogoje
  • Zaposleni preživijo minimalno 40 ur na teden v službi in umetnost lahko izboljša počutje zaposlenih v teh delovnih urah. Povečanje zavzetosti zaposlenih dobiva dandanes vse več pozornosti, saj si podjetja prizadevajo, da bi v delovnem času od svojih zaposlenih dobili največ. Če ponudite zaposlenim možnost izbire umetniškega dela, ki bi ga radi videli v svoji pisarni ali delovnem prostoru, je to eden od načinov, da jim date besedo pri estetiki in oblikovanju njihovega delovnega okolja in pokažete, da vodstvo organizacije skrbi za zaposlene in jim zaupa. Umetnost ponuja možnost, da spremenite delovno okolje v doživetje.
Umetnost združuje
  • Umetnost vzbuja čustva in pogosto deli mnenja. V pisarnah, skupnih prostorih za druženje ali prostorih za odmor lahko umetnost služi kot zbirna točka, kjer se ljudje pogovarjajo in sklepajo poznanstva. Povabite zaposlene, da si sami izberejo umetniška dela, ki jih želijo imeti v svoji pisarni in skupnih prostorih, s čimer lahko dajo v prostor nekaj svoje osebnosti in mu dodajo kontekst. Intervjuvajte zaposlene ali stranke, da vidite, kakšno umetnost bi radi videli v svojih prostorih, naj predstavijo svoje ideje in omogočite skupinsko glasovanje. S tem jim omogočite sodelovanje pri izbiri umetniških del. Anketo lahko izvedete preko naše posebne aplikacije, ki omogoča demokratično glasovanje o predizbranih umetniških delih. Možnost, da se zaposleni in stranke vključijo v načrtovanje svojega prostora, predstavlja zadovoljstvo in edinstveno priložnost, da ljudi, ki so pomembni za vaše podjetje, sodelujejo pri ustvarjanju vašega okolja in se navdušijo nad umetnostjo.
Umetnost privablja
  • Dinamično, agilno, sodobno in kul delovno mesto je danes ključnega pomena pri rekrutiranju najboljših kadrov mlajše in srednje generacije, ki se zaposlujejo tudi globalno v podjetjih z vrhunsko opremljenimi poslovnimi prostori. Z osebno izbranimi kvalitetnimi umetniškimi deli jim lahko omogočite boljše pogoje kot konkurenca. Umetnost na delovnem mestu je danes zaradi nove generacije milenijcev pomembna bolj kot kadarkoli, saj ta generacija veliko bolje doživlja sodobno umetnost kot starejša generacija. Vključevanje umetnosti v delovne prostore uporabljajo številna visokotehnološka podjetja in startupi, saj umetnost povečuje zvestobo zaposlenih in spoštuje različnost ter privablja najboljše talente.
Umetnost povečuje produktivnost
  • Ker so zaposleni največje bogastvo podjetja, morajo biti zadovoljni, srečni in motivirani. Že najmanjše povečanje produktivnosti zaposlenih lahko prinese velike finančne koristi za organizacijo kot celoto. Zaposleni uspevajo v pozitivnem, stimulativnem, navdihujočem in optimističnem okolju, raziskave pa kažejo, da umetnost na delovnem mestu povečuje ustvarjalnost, učinkovitost in tudi produktivnost, zmanjšuje stres ter spodbuja dialog. V raziskavi organizacije „British Council for Offices“, ki so jo izvedli v Veliki Britaniji v letu 2013, kažejo, da 61% delavcev verjame, da jih umetnine navdihujejo, da razmišljajo in delujejo bolj ustvarjalno.
Umetnost, branding in družbena odgovornost
  • Korporativno zbiranje umetniških del je v preteklosti bilo v glavnem namenjeno le prikazu statusa ali investiranju, danes pa je dodana vrednost umetniškega programa veliko širša. Programi in iniciative na področju umetnosti so lahko del programa družbene odgovornosti, če podjetje postane pokrovitelj umetnosti ali mecen avtorja, oziroma sponzorira umetniške nagrade, organizira izobraževanja, rezidenčno gosti avtorja ali prispeva v umetniški fond. Podjetje lahko prav tako sponzorira donacije umetniških del bolnišnicam, zdravstvenim ustanovam ali univerzam. Če upravljate luksuzne blagovne znamke ali delujete v luksuzni industriji, lahko v sodelovanju z lokalnimi vrhunskimi in talentiranimi umetniki skozi residenčne in partnerske programe komunicirate vrednote in ugled svoje blagovne znamke, razvijate nove produkte in storitve, promovirate nadarjenega umetnika in se na ta način povežete z lokalno skupnostjo.
Umetnost lahko usmerja
  • V večjih podjetjih lahko umetniška dela pomagajo pri orientaciji in pri premikanju po stavbi, saj si lahko zaposleni in stranke zapomnijo postavitve umetniških del na hodnikih. Prav tako se lahko po avtorjih ali umetniških zbirkah poimenujejo prostori, kjer so razstavljeni avtorji in si zaposleni ter stranke lažje zapomnijo nazive prostorov. Na ta način se vaši zaposleni permanentno izobražujejo z vašo umetniško zbirko in s tem promovirate slovensko likovno umetnost in skrbite za kulturno dediščino.

Prestižna moč umetnosti v turističnih in storitvenih ustanovah

V zadnjih letih je globalno gospodarstvo na področju turizma izvedlo velike investicije v sodobno umetnost. To je trenutno globalni trend, ki brez dvoma poveča dodano vrednost pri investicijah v hotele in druge turistične objekte, saj s tem pridobijo unikatne atrakcije in na ta način gostom zagotavljajo nepozabna doživetja, včasih primerljiva s profesionalnimi galerijami ali muzeji. Če boste gostom in obiskovalcem ponudili vrhunsko umetniško zbirko, kvalitetni umetniški program ter nadarjene slovenske akademske umetnike, bo to za gosta neprecenljivo in nepozabno doživetje.

Kvalitetna umetniška dela se lahko umesti v vrhunske restavracije, luksuzne trgovine, modno industrijo, luksuzne počitniške hiše in stanovanja, kongresne centre, igralnice, zabaviščne objekte, zdravilišča in terme, športno-rekreacijske centre, skratka povsod, kjer lahko svojim strankam izboljšate počutje ter omogočite nepozabno doživetje in uporabniško izkušnjo. Vrhunska doživetja in odlična uporabniška izkušnja so glavni razlog, zakaj se stranke vračajo.

Pri izvedbi večjih projektov opremljanja delamo tesno skupaj z lastniki, vodstvom, arhitekti, da izberemo unikatne in originalne umetnine najvišjih standardov in kvalitete glede na zahteve za posamezne prostore: notranji in zunanji javni prostori, hotelska recepcija, čakalnice, hodniki in stopnišča, sobe za goste in posebne luksuzne privatne prostore in suite. Lahko vam pomagamo pri izbiri monumentalnega dela za vašo recepcijo ali sprejemne prostore, ki bo na gosta naredila prvi vtis in uau efekt, ali pa izberemo umetniška dela za celoten kompleks.

Hotelska industrija in storitveni sektor se spreminjata in trendi narekujejo odstranjevanje standardnih recepcij in oblikovanje večjih družbenih javnih in digitaliziranih prostorov. Predvsem zaradi vedno mlajše generacije obstaja veliko truda, da bi ljudi spravili iz svojih sob in prostorov v družabne in umetniške prostore.

Zdravilna moč umetnosti v zdravstvenih ustanovah

Zdravstveni domovi, bolnišnice, zdravstvene in zobozdravniške čakalnice, domovi za ostarele so sami po sebi zelo stresni za paciente in obiskovalce. Ali lahko privlačno umetniško delo zmanjša bolečino ali anksioznost? Ali bolniki z umetnostjo v svojem prostoru hitreje okrevajo in ozdravijo? Ali ima umetnost zdravilno moč? Vedno več svetovnih zdravstvenih ustanov misli tako in sedaj na novo preoblikujejo nekdanje hladne, sterilne prostore in čakalnice v mini muzeje in destinacije sodobne umetnosti, skupaj z avdio vodniki in video instalacijami ter s tem izboljšajo podobo in ugled ustanove ter izboljšajo učinkovitost in moralo zaposlenih.

Za nekatere bolnike in obiskovalce umetniška dela ustvarijo naravno interesno točko in jih spodbujajo, da hodijo po hodnikih in sobah in se zamotijo. Za druge je to priložnost, da mirno opazujejo ali se učijo iz pojasnjevalnih nalepk in se odvrnejo od okolice. Umetniška dela spodbujajo zdravljenje z zmanjševanjem stresa in zagotavljajo mirno atmosfero za zdravstveno osebje. Klinika Cleveland je z raziskavo ugotovila, da je več kot 60 odstotkov bolnikov poročalo o zmanjšanju stresa zaradi sodobne umetniške zbirke bolnišnice.

Po poročilu neprofitne organizacije Arts & Health Alliance iz Washington, D.C. iz leta 2009 je v letu 2007 že več kot 40 odstotkov ameriških zdravstvenih ustanov imelo umetniške programe, rotirajoče umetniške razstave in stalne zbirke umetnin.

Kakšna umetniška dela so primerna za zdravstvene ustanove?
Najprimernejša umetniška dela za zdravstvene ustanove so tista, ki reprezentirajo umetnost narave, ki se ukvarjajo z avtentičnim predstavljanjem narave in živih bitij. Njihova glavna značilnost je, da je predmet takoj prepoznaven in da ustvarijo atmosfero, prikažejo zgodbo in gledalca navdihnejo. Naravni elementi, kot so voda, gore, drevesa, trava, nebo in sonce, so splošno razumljivi in ​ne zahtevajo razlage.

Izobraževalna moč umetnosti v šolah in univerzah

Izobraževalne ustanove pomagajo vzgojiti in izobraziti študente in učence ter jim ponuditi priložnost za boljšo prihodnost. Če želimo mladim ponuditi kvalitetno in strokovno izobraževanje, je pogosto potrebno začeti pri prostorih, kjer poteka izobraževanje. Če želimo ustvariti unikatno učno okolje, ki bo vzpodbujalo kreativnost, zavzetost in odličnost, lahko umetnost pomaga navdihniti, izobraziti in izzvati študente, učence, učitelje in profesorje.

Galerija SLOART vam lahko pomaga ustvariti odlična izobraževalna okolja za generacijo prihodnosti, ki vključujejo kvalitetna umetniška dela nadarjenih slovenskih akademskih slikarjev. Pri izbiri umetniških del vam bomo svetovali in izbrali umetniška dela, ki so usklajena s poslanstvom in identiteto izobraževalne institucije. Če nimate na voljo sredstev za večje investicije, si umetniška dela pri nas lahko izposodite in si počasi z občasnimi nakupi gradite lastno umetniško zbirko. Že z enim ali dvema umetniškima deloma v glavnem prostoru, kjer se zbirajo učenci, lahko omogočite, da se učenci dnevno srečujejo z likovno umetnostjo. Z menjavo umetniških del lahko vsakih nekaj mesecev predstavite novo temo in osvežite skupne prostore.

Študija, ki jo je izvedel Stennis Institute in Mississipy State University na več tisoč študentih in učencih, je pokazala močno povezavo med integriranjem umetnosti v izobraževalne ustanove in pozitivnimi učinki, kot so boljši učni rezultati, izboljšano kritično mišljenje in povečanje kreativnosti.

Številne najpomembnejše poslovne šole na svetu, kot sta Harvard Business School in London School of Economics, so začele ustvarjati umetniške zbirke in jih uporabljati kot učno orodje, zato je umetnost postala nujna in potrebna komponenta vsakega poslovnega kurikuluma. Umetnost se uporablja zato, ker študentom odpira obzorja in nove načine gledanja in razmišljanja, spodbuja kreativnost, podjetniški duh in zavedanje o zgodovini. Študenti na ta način ob formalni izobrazbi pridobijo neformalno kulturno izobraževanje in doživetje.

Kakšna umetniška dela so primerna za izobraževalne ustanove?
Umetniška dela za izobraževalne ustanove naj bodo sodobna umetniška dela večjih dimenzij, živahnih barv, naj vzpodbujajo kreativnost, igrivost, predvsem pa naj imajo izobraževalno dimenzijo.

Sodelovanje z arhitekti in notranjimi oblikovalci

Ste profesionalni arhitekt, notranji oblikovalec, nepremičninsko podjetje, nepremičninski investitor ali upravitelj stavb in želite tesnejše sodelovati z Galerijo SLOART? Pridružite se našemu partnerskemu programu in si zagotovite celovite storitve na področju likovne umetnosti na enem mestu ter ugodnejše pogoje pri nakupu umetnin, brezplačno dostavo in fleksibilnejše plačilne pogoje, dostop do širše ponudbe umetnin in instalacij za izposojo, ekskluzivno izdelavo umetniških del po naročilu glede na prostor in projekt, svetovanje in pomoč pri izbiri edinstvenih umetniških kosov, ki ustrezajo željam in interesom vašega projekta, prav tako pa vam nudimo celovite storitve in največjo ponudbo vrhunskih umetniških del na enem mestu.

Kontaktirajte nas za morebitno sodelovanje

Kontaktirajte nas

Ostale storitve Galerije in dražbene SLOART

Galerija in dražbena hiša SLOART vam ob prodaji in nakupu umetniških del nudi celovite profesionalne storitve na področju vrhunske likovne umetnosti, ki so prikrojene potrebam naših strank in umetniškim zbirateljem. Če potrebujete nasvet pri nakupu ali prodaji umetniških del, izvedbi umetniškega programa, cenitve umetnin, upravljanje umetniških zbirk, uokvirjanje, se želite včlaniti v naš klub zbirateljev, opremiti stanovanje ali poslovne prostore, restavrirati ali zavarovati umetnine ali si želite umetnine ogledati na svojem domu, smo pravi naslov na vas.

Zaupa nam več kot 100.000 obiskovalcev in številni umetniki

“Galerija in dražbena hiša SLOART vam omogoča 100% transparentni nakup in prodajo umetnin z objavljenimi cenami, izdanim računom, certifikatom in garancijo.”

MMag. Damjan Kosec Direktor SLOART
Pomoč in pogosta vprašanja

Tukaj lahko pridobite odgovore na najpogostejša vprašanja.

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas za dodatne informacije.

O SLOART in zaposlenih

Oglejte si informacije o Galeriji SLOART in zaposlenih.

Pohvale in pritožbe

Naprošamo vas, da nam sporočite vse vaše pohvale in pritožbe glede naših storitev.

Vrhunska umetnost
v vsak slovenski dom in podjetje

Izposoja
Zaupni nakup
Dražba