O umetniških programih

Kako poteka izvajanje umetniških programov?
  • Izvajanje umetniških programov ponuja podjetju nova orodja in tehnike za spreminjanje kulture organizacije, razmišljanja, vedenja in delovanja zaposlenih ter omogoča osebni razvoj in usposabljanje zaposlenih. Umetniško in kreativno izobraževanje je vseživljensko prizadevanje, ki lahko obogati človeška življenja z izboljšanjem razpoloženja, stimuliranjem kreativnega razmišljanja in prinašanjem veselja v večinoma stresne dneve. Sodelovanje v umetniških programih in aktivnostih izboljšuje analitično razmišljanje in reševanje problemov, spodbuja družabnost in sodelovanje, izboljšuje samopodobo, izboljšuje delovne pogoje, krepi ustvarjalnost, inovacije ter povečuje učinkovitost zaposlenih.
  • Galerija SLOART vam lahko pomaga pri pripravi in izvedbi umetniških programov, dogodkov, razstav in izobraževanj, povezanih z vašo umetniško zbirko ali z vključitvijo naših vrhunskih avtorjev v vaše podjetje. Svetujemo vam pri pripravi raziskav ter določitvi vizije, strategije, ciljev in plana umetniškega programa za celotno ali določeno ciljano občinstvo ter pomagamo pri implementaciji 3- do 5-letnega dinamičnega umetniškega programa. S tem krepimo pozicioniranje vaše blagovne znamke in javne podobe na kulturnem področju, izražamo prestiž, moč in statusni simbol vašega podjetja ter s tem naredimo močan vtis na stranke, zaposlene, konkurenco in splošno javnost. Izbirate lahko med številnimi umetniškimi programi Galerije SLOART, lahko pa izpeljemo program po vaših željah, če je to mogoče. Zaradi zasedenosti določenih avtorjev se dogodki načrtujejo najmanj pol leta naprej, zato nas pravočasno kontaktirajte o svojih željah. Poskrbimo lahko tudi za pripravo marketinških in promocijskih aktivnosti, urejanje odnosov z javnostjo in stikov z mediji na področju kulture v sodelovanju z vašimi marketinškimi oddelki ter izvajamo vrednotenje po končanem programu.
Zakaj podjetniški umetniški programi?
  • Večina podjetij je v zadnjih letih zaradi ekonomske krize zmanjšala ali ukinila umetniške programe, vendar so ti programi v podjetju potrebni, saj se lahko s kvalitetnim umetniškim programom diferencirate od konkurence in ustvarite bolj kreativno in prijaznejše okolje za svoje zaposlene. Kvaliteten umetniški program naredi zunanji vtis, da je podjetje kulturno ozaveščeno, prikazuje uspeh podjetja, zavezanost, predanost, okus in finančni status.
  • Uspešne organizacije 21. stoletja bodo tiste, ki bodo sposobne razvijati kompetence za upravljanje svojih kreativnih, energijskih in čustvenih stanj. Lastnosti, kot so strast, čustva, upanje, morala, domišljija, aspiracije in ustvarjalnost, se danes uveljavljajo kot novo strateško gonilo razvoja in rasti organizacij. Razvoj umetniških programov in kulturnih centrov se je ponovno začel izvajati predvsem v tistih podjetjih, ki so bolj odprta in imajo željo po novih pristopih ter ideje za reševanje težavnih izzivov. Ti programi so postali integralni del njihovih vrednot in filozofije.
  • Številna podjetja so v preteklosti z nakupovanjem umetniških del presegla svoje prostorske zmogljivosti, zato je potrebno v podjetje uvesti drugačne umetniške programe – zgraditi unikaten trajnostni umetniški program, ki predstavlja vrednote blagovne znamke in podjetja ter si pridobiti podporo lokalne in širše skupnosti. Vse to zahteva skrbno raziskovanje, načrtovanje in priprave. Zgolj najem arhitekta, priprava prostora in nakup slik ne bodo prinesli dolgoročnih rezultatov pri izvedbi umetniškega programa in zastavljenih ciljev. Umetniški program naj ne bo nekaj, kar v podjetju preprosto morate imeti zaradi promocije ali prestiža oziroma ker je to trend. Bistvo celotne zgodbe je v umetnikih, umetniških programih ter izobraževalnih aktivnostih, v občinstvu, v vaših zaposlenih, strankah in poslovnih partnerjih, ki bodo izkusili doživetje vaše umetniške zbirke, umetniškega programa, vašega sporočila in na novo doživeli revitalizirane poslovne prostore. Pomembno je, da v svoj umetniški program vključite nadarjene lokalne umetnike mlajše in srednje generacije ter na ta način pomagate ustvarjati slovensko kulturno dediščino.
  • Podjetja so se začela zavedati vrednosti, pomembnosti in svoje odgovornosti do dragocenih umetnin v svojih umetniških zbirakah in zato podpirajo revitalizacijo ter ohranitev svoje umetniške zbirke in kulturne dediščine. Zavedajo se, da morajo svojo umetniško zbirko negovati, razvijati, predstavljati in jo obogatiti z umetniškim programom.

Kako začeti z umetniškim programom?

Integrirani umetniški programi ki izobražujejo in povezujejo
  • Večina podjetij pri ustvarjanju umetniških programov najprej pomisli na sponzorstvo dogodkov ali donacije muzejem, kulturnim ustanovam, šolam ali bolnišnicam. Vendar je sponzorstvo enkratni dogodek in aktivno ne vključuje zaposlenih, strank in poslovnih partnerjev. Z vključitvijo vrhunske likovne umetnosti in umetniškega programa v svoje podjetje boste okrepili svojo družbeno odgovornost in dodali nekaj prestiža svoji blagovni znamki, saj ima likovna umetnost zelo dolgo in bogato zgodovino in lahko ob prodajah dosega vrtoglave več milijonske zneske. Prav tako vam investiranje v likovno umetnost in umetniške programe za razliko od ostalih družbeno odgovornih programov ostaja v obliki umetniških del kot dolgoročna investicija, ki ji lahko vrednost raste.
  • Podjetja se umetniških programov ali upravljanja in revitalizacije umetniških zbirk lotevajo na različne načine. Zaposleni, ki se v podjetju ukvarjajo z umetniško zbirko in umetnostjo, se lahko nahajajo v različnih oddelkih znotraj strukture podjetja – vse od družbene odgovornosti, nabave, računovodstva, do komunikacijskega oddelka ali marketinga, kadrovskega oddelka, pa vse do oddelka za upravljanje in vzdrževanje objektov ali razvoj nepremičnin, kjer pa zaposleni nimajo ustreznih strokovnih znanj in izkušenj in lahko s svojim ravnanjem povzročajo veliko škodo. Kam je postavljen oddelek ali zaposleni, odgovorni za umetnost, kaže na vlogo umetnosti v podjetju in odgovornosti do slovenske kulturne dediščine.
  • Podjetja, ki vidijo dodano vrednost v vrhunski umetnosti, danes več ne zbirajo samo umetniških del in si ustvarjajo velike umetniške zbirke, ki jih obesijo na steno, ampak se premikajo k integriranim umetniškim programom, ki izobražujejo zaposlene in stranke ter ustvarjajo določen kontekst.
  • Svoj umetniški program lahko najenostavneje začnete z vključitvijo svoje obstoječe umetniške zbirke in začnete organizirati odprte ali zaprte kurirane razstave in jih obogatite z umetniškim programom. Umetniški program mora imeti jasno vizijo in se lahko izvaja bodisi interno bodisi z našimi strokovnimi svetovalci. Z aktivno uporabo obstoječe umetniške zbirke tako lahko povečate in oplemenitite vrednost svoje umetniške zbirke.
  • Na umetniške dogodke, ki jih organizirate v podjetju, lahko povabite stranke, zaposlene ali poslovne partnerje in jim ponudite nepozabno doživetje. S tem naredite veliko več kot s pasivnim sponzoriranjem zunanjih umetniških dogodkov, kjer ste na promocijskem materialu navedeni le kot sponzor. Galerija SLOART vam lahko kot profesionalni partner in svetovalec s pomočjo zunanjih strokovnih sodelavcev pomaga pri pripravi strokovno kuriranih umetniških programov, ki imajo dodano vrednost tako za manjša podjetja kot za velike korporacije. Galerija SLOART ima celovit vpogled v umetniško dogajanje in na umetniški trg v Sloveniji ter sodeluje s številnimi akademskimi umetniki in profesionalnimi zunanjimi strokovnjaki na področju likovne umetnosti. Z našo pomočjo lahko umetniške programe in dogodke organizirate občasno ali ob posebnih priložnostih.
Umetnost v svetu digitalizacije
  • Družba je dandanes preobremenjena zaradi prenasičene komunikacije, pomanjkanja sodelovanja in druženja ter zahtev po nenehni povezanosti. Zaradi današnje tehnološko obsedene kulture mnogi zaposleni hodijo po hodnikih ali sedijo pri svojih mizah oziroma v skupnih prostorih, ne da bi pri tem gledali izven svojih naprav. Podjetja se zavedajo teh težav in uvajajo inovativne umetniške programe preko združevanja digitalne tehnologije in digitalne umetnosti, ki lahko vzbudijo veliko pozornosti in zanimanja. Novi trendi, kot so video umetnost in velike video projekcije, navdušujejo številne digitalne in nedigitalne obiskovalce ob vstopu v podjetje ali druge poslovne prostore.
  • Najboljši umetniški programi so uspeli ustvariti novo tehnološko in digitalno soodvisnost z viri, ki jih ponuja umetniški svet. Prav tako so ti umetniški programi vključeni v korporativno kulturo in strategijo podjetij, so trajnostno naravnani, zato so zelo cenjeni pri strankah in zaposlenih, saj omogočajo podjetjem, da delijo svoj vizionarski pogled na sodobno umetnost. Podjetja s pomočjo digitalne tehnologije svoje umetniške programe in umetniško zbirko promovirajo tudi na spletnih straneh podjetja, preko intraneta, mobilnih aplikacij in družbenih omrežij.

Katere umetniške programe vam nudimo?

Izbirate lahko med številnimi umetniški programi
  • Residenčni programi v podjetju z akademskim umetnikom in profesionalnim kuratorjem
  • Partnerski dolgoročni programi z akademskimi umetniki
  • Sodelovanje z akademskimi umetniki pri razvoju produktov in storitev ter pripravi marketinških akcij
  • Družinski program Happy Art Day
  • Izvedba kuriranih razstav in dogodkov v podjetju
  • Sponzoriranje in podpora akademskega umetnika na umetniškem sejmu
  • Sponzoriranje kataloga ali monografije akademskega umetnika
  • Mecenski program, kjer vaše podjetje podpira umetnikovo življenje in delo
  • Donacije v umetniški fond za izobraževanje mladih likovnih talentov v tujini
  • Organiziranje umetniških tekmovanj
  • Strokovno vodeni ogledi vaše zbirke po podjetju za zaposlene in stranke
  • Strokovno vodeni ogledi vaše zbirke po podjetju za slepe in slabovidne
  • Zaposlenim omogočimo vodene oglede galerij in muzejev
  • Zaposlenim omogočimo vodene obiske ateljejev avtorjev
  • Organiziramo razprave z avtorji, delavnice, pogovore in javna predavanja
  • Organiziramo seminarje in izobraževalne programe
  • Organiziranje likovnih tečajev z akademskimi umetniki za zaposlene za sprostitev in kreativno druženje in spoznavanje po službi
Residenčni programi v vašem podjetju z akademskim umetnikom in profesionalnimi kuratorji
  • Z residenčnim programom podjetje zagotovi avtorju v podjetju primeren in miren prostor za ustvarjanje in razstavljanje, ustrezno plačilo ter dostop do uporabnih in zavrženih materialov za ustvarjanje unikatnega umetniškega dela, ki najbolje predstavlja razumevanje in videnje podjetja skozi oči avtorja. Podjetje v zahvalo za sodelovanje in priložnost od avtorja v trajno last prejme umetniško delo, ki je nastalo v času residenčnega programa.
  • Residenčni program podjetju omogoča ustvarjanje kreativne skupnosti v podjetju, ki spodbuja domišljijo na delovnem mestu in rešuje specifične probleme podjetja na umetniški način. Ta način sodelovanja sporoča, da sta umetnik in vrhunska umetnost za podjetje dragocena in da imata ustvarjanje in delo, ki ju opravlja umetnik, veliko dodano vrednost za podjetje.
  • Pred pripravo in izvedbo residenčnega programa se najprej vprašajte, kakšen je izziv, ki ga želite rešiti, in nato se vprašajte, ali ga lahko poskušamo rešiti s svežim in neobremenjenim pristopom ter ustvarjalnim in kreativnim delom umetnika. Rezidenčni programi imajo poslanstvo prenosa idej, miselnosti ter formalne in neformalne izmenjave znanj, izkušenj in spretnosti med umetnikom in zaposlenimi.
  • Residenčni programi so lahko kratkotrajni ali dolgoročni z enim ali več umetnikov. Primerni so za podjetja, ki želijo ustvariti delovna okolja, bogata z umetnostjo, umetniškimi programi, kreativnostjo in netradicionalnim razmišljanjem ter želijo eksperimentirati z novimi delovnimi okolji in interdisciplinarnim sodelovanjem. Z zagotavljanjem novega kreativnega prostora v podjetju, v katerem se odvija residenčni program in kjer se procesi lahko izvajajo drugače (pride lahko do eksperimentiranja in obravnavanj neprijetnih tem), lahko vplivamo na spremembo organizacije, kulture in njenih zaposlenih. Rezidenčni program, ki ga izvaja Galerija SLOART skupaj z akademskim umetnikom in profesionalnim kuratorjem, traja v povprečju 2 meseca. Ti programi se največkrat izvajajo v sodelovanju z vodstvom podjetja, upraviteljem stavbe in umetniškimi promotorji v podjetju ter z oddelkom za komuniciranje in marketing.
  • Vsa največja in najpomembnejša podjetja na svetu, kot so Google, Microsoft, Facebook, Banks of America, izvajajo različne rezidenčne programe. Facebook ima proaktiven ter trajnostni residenčni program in je eden izmed najinovativnejših podjetniških umetniških rezidenčnih programov na svetu. Ob tem umetniki v podjetju ustvarjajo in razstavljajo ter imajo priložnosti, da sodelujejo z zaposlenimi, obenem pa imajo popolno svobodo, da počnejo, kar želijo.

Residenčni program se lahko izvaja na tematskih področjih:


  • Razvoj novih produktov ter storitev in umetnost
  • Marketing in umetnost
  • Učenje, ustvarjalnost in umetnost
  • Zavzetost zaposlenih in umetnost
  • Vodstvo in umetnost
  • Upravljanje sprememb in umetnost
  • Družbena odgovornost in umetnost
  • Okolijska odgovornost in umetnost
Partnerski dolgoročni programi z akademskimi umetniki
  • Partnerski program je izdelan po meri glede na želje in interese podjetja in je trajnostni program med akademskim umetnikom in podjetjem, ki lahko obravnava širša področja. Eno izmed področjih je lahko izdelava unikatnih in vrhunskih podjetniških nagrad ali daril, kjer lahko svojim poslovnim partnerjem in zaposlenim podarite unikatna ročno izdelana umetniška dela. Vrhunski unikatni darilni program je edinstvena priložnost, da ponudite vrhunsko in dragoceno darilo svojim najboljšim strankam in poslovnim partnerjem oziroma kot darilo zaposlenim za obletnico ali upokojitev. Sodelovanje z umetniki lahko poteka tudi pri razvoju novih produktov in storitev, pripravi marketinških akcij, vzpodbujanja kreativnosti pri zaposlenih, uvajanju sprememb v podjetju in opremljanju poslovnih prostorov.
Happy Art Day
  • Happy Art Day je drugačen, sproščen, unikaten in nepozaben družinski dogodek za vaše zaposlene, stranke in poslovne partnerje, kjer bomo oblikovali kreativen, zanimiv in zabaven umetniški dan, kjer se bodo lahko zaposleni skupaj z otroki izobraževali, zabavali ter skupaj slikali in ustvarjali z vrhunskimi akademskimi umetniki in se na ta način od blizu spoznali z ustvarjanjem umetniškega dela. Dogodek, na katerem se otroci srečajo in ustvarjajo z akademskimi slikarji in skupaj ustvarjajo umetniška dela, je neprecenljivo in nepozabno doživetje ter izobraževanje tako za umetnike kot vaše zaposlene in otroke.
  • Če želimo v prihodnje ustvariti evropsko primerljiv umetniški trg moramo začeti kulturno vzgajati in izobraževati predvsem mlajšo generacijo. Mogoče pa prav na takšnem dogodku kdo od otrok zaposlenih odkrije svoje talent in si bo želel postati akademski umetnik.

Ostale storitve Galerije in dražbene SLOART

Galerija in dražbena hiša SLOART vam ob prodaji in nakupu umetniških del nudi celovite profesionalne storitve na področju vrhunske likovne umetnosti, ki so prikrojene potrebam naših strank in umetniškim zbirateljem. Če potrebujete nasvet pri nakupu ali prodaji umetniških del, izvedbi umetniškega programa, cenitve umetnin, upravljanje umetniških zbirk, uokvirjanje, se želite včlaniti v naš klub zbirateljev, opremiti stanovanje ali poslovne prostore, restavrirati ali zavarovati umetnine ali si želite umetnine ogledati na svojem domu, smo pravi naslov na vas.

Zaupa nam več kot 100.000 obiskovalcev in številni umetniki

“Galerija in dražbena hiša SLOART vam omogoča 100% transparentni nakup in prodajo umetnin z objavljenimi cenami, izdanim računom, certifikatom in garancijo.”

MMag. Damjan Kosec Direktor SLOART
Pomoč in pogosta vprašanja

Tukaj lahko pridobite odgovore na najpogostejša vprašanja.

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas za dodatne informacije.

O SLOART in zaposlenih

Oglejte si informacije o Galeriji SLOART in zaposlenih.

Pohvale in pritožbe

Naprošamo vas, da nam sporočite vse vaše pohvale in pritožbe glede naših storitev.

Vrhunska umetnost
v vsak slovenski dom in podjetje

Izposoja
Zaupni nakup
Dražba