Tehnični opis: Akril, olje na platno. Signirano desno zgoraj zadaj.
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: akril, olje na platno, signirano na hrbtni strani
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: akril, olje na platno, signirano na hrbtni strani
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano in datirano desno zgoraj, zadaj.
Tematski opis: Dela, ki nastajajo pod naslovom Bratovševa ploščad, so v resnici avto-projekcije prostora, v katerem živim že dalj časa in ki se je, kljub konceptu družbe socialističnega tipa, resno zasidral vame kot reminiscenca številnih trenutkov, tako ali drugače doživetih v čisti romantični skušnji. V ospredju je vselej svetloba ali natančneje njen kot presevanja, ki je bistven prav v določanju zvena - zven, kot ustrezno zvenenje kadra; kakor da bi glasbene vilice ustrezno zazvenele, če bi jih postavil tja.
Druga značilnost so podobe, ki se umeščajo na sicer prazne oranžne fasade tipičnih stanovanjskih blokov v sedemdesetih. Te so popolno nasprotje, hočejo biti nasprotje, saj to hočejo moje želje. Hočejo prostoru izvabiti neko drugo/drugačno preteklost, ki ni samo proletarske narave, čeprav se na slednje odzivam s ponosom. Ta renesančna okna, ki zdaj kažejo zaprta polkna zdaj odpirajo pogled v nek drug sanjski pogled, so predmet mojega nezavednega polja. Nič načrtovanega ni, razen zamisli o tem projektu.
Kdor se morda sprehodi po Bratovševi ploščadi v tistem pravem trenutku zvena, bo nemara občutil moja dela na podoben način.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Delo si je do 20.7.2019 možno ogledati na razstavi Podtaknjenci/The Planted, Slike 2015-2019, v Galeriji Velenje. Možna je rezervacija dela.
Tematski opis: Slika je nastala v sozvočju s trentnim politično socialnim dogajanjem v EU. Naslikan je strop z Westminstrske opatije, h kateremu vpijejo cevi - troblje. Asociacija na zastavo Velike Britanije.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Tematski opis: Pohodnikom markacije navadno služijo za enostavno in varno dosego cilja v gorah. Tudi sam sem pohodnik, velik ljubitelj gora, in tudi sam velikokrat uporabljam markirane poti. A še raje brezpotja. Ker simbolizirajo odkrivanje nečesa novega ali pa prostore, kjer še nikoli nismo bili. Osvojiti nekakšen vrh pa pomeni tudi željo po izpolnitvi ideala, lahko tudi naše notranje neizživete platforme izgubljenega otroštva ali odmik od vsakodnevnih tegob k brezčasnemu.
Slika MARKACIJSKA LINIJA je nastala v okviru cikla TOPOLOGIJA ZLATOROGA, ki je gledalca nagovarjal prav s tem istim vprašanjem odnosa do izpolnitve ideala, kajti tudi miti in pravljice o Zlatorogu govorijo o tem, o izpolnjeni sreči in bogastvu; podobno kot ustrelitev medvedka v zabavljaškem parku, da ga lahko potem odnesemo domov. Ustrelitev Zlatoroga pa pomeni seveda še vse kaj drugega.
Zato moje slike nikoli ne prikazujejo te izpolnitve, temveč zgolj napor in težnjo po njej. Na sliki se zato pojavlja stena, težko premostljiva ovira, v katero so vdelani rdeči svetlobni znaki, ki pa ne simbolizirajo prave poti, ampak so samo znaki naše prisotnosti in radovednosti, a tudi življenja.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Delo si je do 20.7.2019 možno ogledati na razstavi Podtaknjenci/The Planted, Slike 2015-2019, v Galeriji Velenje. Možna je rezervacija dela.