Tematski opis: Kipi iz cikla Gozd ponoči so narejeni iz lesa, kar ima simbolni pomen, namreč drevo predstavlja človeka: korenine so njegovo nezavedno, preteklost, spomini, nagoni. Deblo njegova zavest, ego, sedanjost, duša. Krošnja njegovi upi in želje za prihodnost, duhovnost, sebstvo. Gozd predstavlja človekovo nezavedno, kamor vstopamo predvsem ponoči in ta realnost ni enaka tisti, ko se zjutraj zbudimo. Obiskovalec, ki mu je dan prostor, da se sprehodi med posameznimi kipi, se simbolno sooči z obema svetovoma – zavestnim in nezavednim. V izdelavi sem sledila drevesnim grčam in vdolbinam ter v njih iskala obraze, ki so se na koncu realizirali v obliki kiparske podobe.
Tematski opis: Kipi iz cikla Gozd ponoči so narejeni iz lesa, kar ima simbolni pomen, namreč drevo predstavlja človeka: korenine so njegovo nezavedno, preteklost, spomini, nagoni. Deblo njegova zavest, ego, sedanjost, duša. Krošnja njegovi upi in želje za prihodnost, duhovnost, sebstvo. Gozd predstavlja človekovo nezavedno, kamor vstopamo predvsem ponoči in ta realnost ni enaka tisti, ko se zjutraj zbudimo. Obiskovalec, ki mu je dan prostor, da se sprehodi med posameznimi kipi, se simbolno sooči z obema svetovoma – zavestnim in nezavednim. V izdelavi sem sledila drevesnim grčam in vdolbinam ter v njih iskala obraze, ki so se na koncu realizirali v obliki kiparske podobe.
Tematski opis: Kipi iz cikla Gozd ponoči so narejeni iz lesa, kar ima simbolni pomen, namreč drevo predstavlja človeka: korenine so njegovo nezavedno, preteklost, spomini, nagoni. Deblo njegova zavest, ego, sedanjost, duša. Krošnja njegovi upi in želje za prihodnost, duhovnost, sebstvo. Gozd predstavlja človekovo nezavedno, kamor vstopamo predvsem ponoči in ta realnost ni enaka tisti, ko se zjutraj zbudimo. Obiskovalec, ki mu je dan prostor, da se sprehodi med posameznimi kipi, se simbolno sooči z obema svetovoma – zavestnim in nezavednim. V izdelavi sem sledila drevesnim grčam in vdolbinam ter v njih iskala obraze, ki so se na koncu realizirali v obliki kiparske podobe.
Tematski opis: Pri ustvarjanju sledim preobrazbam svojega bitja in svoji zmožnosti biti odprta do tega, kar me neskončno presega, a ves čas vodi. Ker to prenašam v podobe, ki jih nosijo kipi, s figuralnim ciklom ves čas zarisujem pot preobrazbe iz enega stanja v drugo. Zarisujem prehode, »vmesnost«, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo, in nečesa, kar šele bo. Vsi sklopi kipov (Drevesa, Gnezda, Gomolji, Seme, Sončnice) so zaustavljeni v prehajanju. Istočasno, ko nekaj umira, se nekaj rojeva. So na vmesnem stanju Življenja in Smrti, prehoda iz znanega v neznano.
Tematski opis: Pri ustvarjanju sledim preobrazbam svojega bitja in svoji zmožnosti biti odprta do tega, kar me neskončno presega, a ves čas vodi. Ker to prenašam v podobe, ki jih nosijo kipi, s figuralnim ciklom ves čas zarisujem pot preobrazbe iz enega stanja v drugo. Zarisujem prehode, »vmesnost«, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo, in nečesa, kar šele bo. Vsi sklopi kipov (Drevesa, Gnezda, Gomolji, Seme, Sončnice) so zaustavljeni v prehajanju. Istočasno, ko nekaj umira, se nekaj rojeva. So na vmesnem stanju Življenja in Smrti, prehoda iz znanega v neznano.
Tehnični opis: Olje in pigmenti na platno, signirano in datirano spodaj desno
Tematski opis: Slika iz cikla V Belo opisuje stanje prehoda, pot preobrazbe iz enega stanja v drugo, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo in nečesa, kar šele bo. Medtem, ko nekaj umira, se nekaj novega rojeva - to predstavljajo zarodki, ki so kot neka duhovna substanca, ki nosi začetek nečesa novega, še nerojenega, naznanega in ni podvržen minevanju ampak rasti.
Tematski opis: Kipi iz cikla Gozd ponoči so narejeni iz lesa, kar ima simbolni pomen, namreč drevo predstavlja človeka: korenine so njegovo nezavedno, preteklost, spomini, nagoni. Deblo njegova zavest, ego, sedanjost, duša. Krošnja njegovi upi in želje za prihodnost, duhovnost, sebstvo. Gozd predstavlja človekovo nezavedno, kamor vstopamo predvsem ponoči in ta realnost ni enaka tisti, ko se zjutraj zbudimo. Obiskovalec, ki mu je dan prostor, da se sprehodi med posameznimi kipi, se simbolno sooči obema svetovoma – zavestnim in nezavednim. V izdelavi sem sledila drevesnim grčam in vdolbinam ter v njih iskala obraze, ki so se na koncu realizirali v obliki kiparske podobe.
Tematski opis: Pri ustvarjanju sledim preobrazbam svojega bitja in svoji zmožnosti biti odprta do tega, kar me neskončno presega, a ves čas vodi. Ker to prenašam v podobe, ki jih nosijo kipi, s figuralnim ciklom ves čas zarisujem pot preobrazbe iz enega stanja v drugo. Zarisujem prehode, »vmesnost«, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo, in nečesa, kar šele bo. Vsi sklopi kipov (Drevesa, Gnezda, Gomolji, Seme, Sončnice) so zaustavljeni v prehajanju. Istočasno, ko nekaj umira, se nekaj rojeva. So na vmesnem stanju Življenja in Smrti, prehoda iz znanega v neznano.
Tematski opis: Pri ustvarjanju sledim preobrazbam svojega bitja in svoji zmožnosti biti odprta do tega, kar me neskončno presega, a ves čas vodi. Ker to prenašam v podobe, ki jih nosijo kipi, s figuralnim ciklom ves čas zarisujem pot preobrazbe iz enega stanja v drugo. Zarisujem prehode, »vmesnost«, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo, in nečesa, kar šele bo. Vsi sklopi kipov (Drevesa, Gnezda, Gomolji, Seme, Sončnice) so zaustavljeni v prehajanju. Istočasno, ko nekaj umira, se nekaj rojeva. So na vmesnem stanju Življenja in Smrti, prehoda iz znanega v neznano.
Tematski opis: Pri ustvarjanju sledim preobrazbam svojega bitja in svoji zmožnosti biti odprta do tega, kar me neskončno presega, a ves čas vodi. Ker to prenašam v podobe, ki jih nosijo kipi, s figuralnim ciklom ves čas zarisujem pot preobrazbe iz enega stanja v drugo. Zarisujem prehode, »vmesnost«, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo, in nečesa, kar šele bo. Vsi sklopi kipov (Drevesa, Gnezda, Gomolji, Seme, Sončnice) so zaustavljeni v prehajanju. Istočasno, ko nekaj umira, se nekaj rojeva. So na vmesnem stanju Življenja in Smrti, prehoda iz znanega v neznano.
Tematski opis: Pri ustvarjanju sledim preobrazbam svojega bitja in svoji zmožnosti biti odprta do tega, kar me neskončno presega, a ves čas vodi. Ker to prenašam v podobe, ki jih nosijo kipi, s figuralnim ciklom ves čas zarisujem pot preobrazbe iz enega stanja v drugo. Zarisujem prehode, »vmesnost«, ko se znajdemo na meji nečesa, kar je bilo, in nečesa, kar šele bo. Vsi sklopi kipov (Drevesa, Gnezda, Gomolji, Seme, Sončnice) so zaustavljeni v prehajanju. Istočasno, ko nekaj umira, se nekaj rojeva. So na vmesnem stanju Življenja in Smrti, prehoda iz znanega v neznano.
Tematski opis: Kipi iz cikla Gozd ponoči so narejeni iz lesa, kar ima simbolni pomen, namreč drevo predstavlja človeka: korenine so njegovo nezavedno, preteklost, spomini, nagoni. Deblo njegova zavest, ego, sedanjost, duša. Krošnja njegovi upi in želje za prihodnost, duhovnost, sebstvo. Gozd predstavlja človekovo nezavedno, kamor vstopamo predvsem ponoči in ta realnost ni enaka tisti, ko se zjutraj zbudimo. Obiskovalec, ki mu je dan prostor, da se sprehodi med posameznimi kipi, se simbolno sooči z obema svetovoma – zavestnim in nezavednim. V izdelavi sem sledila drevesnim grčam in vdolbinam ter v njih iskala obraze, ki so se na koncu realizirali v obliki kiparske podobe.
Želite biti obveščeni o novih iskalnih rezultatih?
Ko bodo prispele nove umetnine za vaše iskanje vas bomo obvestili.
Dražba slovenskih impresionistov - december 2024
Za dražbo v Galeriji in dražbeni hiši SLOART zbiramo umetniška dela slovenskih impresionistov: Ivan Grohar, Rihard Jakopič, Matija Jama in Matej Sternen.