Tematski opis: V novi seriji slikarskih del večjega formata avtorica nadaljuje z raziskovanjem motiva krajine in njenega pomena na podlagi zaznavanja in dojemanja hitrih sprememb naravnega okolja, ki nastanejo kot odraz človekove prisotnosti in njegovega delovanja v svetu.
V delih to spremembo obravnava s ponavljanjem izhodiščne podobe skale, ki se vsakič znova pojavlja v drugačni obliki in v razmislek postavlja našo percepcijo in odnos do narave.
Skozi različne slikarske interpretacije izbranega motiva se poglablja v estetske razsežnosti dojemanja narave in raziskuje kako naš pogled vpliva na upodabljanje videnega. Je umetnost vzor za naše dojemanje narave ali ravno obratno?
Tematski opis: JOMO – [ang. JoyOfMissingOut] Izraz pomeni: radost ob zamujanju dogodkov. Pomeni prisotnost tukaj in zdaj ter srečo, da ne vemo vsega, kar se ta hip dogaja okoli nas. Ne obremenjujemo se več s tem, kaj se dogaja na socialnih omrežjih.
Nasprotje temu izrazu je FOMO – [ang. FearOfMissingOut] Izraz pomeni: strah pred tem, da bomo nekaj zamudili.
YOLO -– [ang. YouOnlyLiveOnce] Izraz pomeni: živi se le enkrat.
Aktualnost teme, način predstavitve in stalna splošna nuja, da vseskozi spremljamo dogajanje na umetniški sceni, so nekateri od ključnih kriterijev za uspeh. A predstavljajo tudi pritisk. Ustvarjajo preobremenjenost, ki lahko na določeni točki celo ustavi kreativni proces. FOMO!
Če pa nam to uspe potisniti na stran, se nam odpre čisto drugačen svet. JOMO! Pri novo nastali seriji slik gre ravno za ta občutek, za vprašanje, kako se ne obremenjevati s stilsko in tematsko umeščenostjo, institucionalnimi zahtevami in konteksti, temveč enostavno v danem trenutku uživati v aktu slikanja, ker je to pač mogoče. YOLO!
Slike v seriji so sicer različne glede formalnih rešitev, v vsebinskem izhodišču pa so enake. Vse izhajajo iz iste predloge in njena vloga je ključna. Posnetek je bil narejen z mobilnim telefonom, ki nas skoraj vedno spremlja. Omogoča nam vsakršno takojšnjo zabeležko določenega trenutka, ki ga lahko delimo na socialnih omrežjih, da dokažemo vsem, da smo ga res doživeli. YOLO!
S preprostimi računalniškimi manipulacijami fotografije v slike vpletam tehnologijo svojega časa. Tako z združevanjem slikarske tradicije in različnimi možnostmi, ki jih prinaša naša tehnologija, svoje podobe kreiram na platnu. Ne skrivam se za »stilom«, temveč tega iskreno iščem pred očmi vseh.#nofilter
Serija slik ne odslikava narave neposredno, ampak odslikava posnetek – fotografijo. Ali je zaradi tega naslikana slika manj iskrena, manj pristna? Pa saj so ravno te podobe tiste, ki nas priklepajo na udobna domača sedišča. Postale so naša realnost, ki ji zaupamo bolj kakor realn
Tematski opis: JOMO – [ang. JoyOfMissingOut] Izraz pomeni: radost ob zamujanju dogodkov. Pomeni prisotnost tukaj in zdaj ter srečo, da ne vemo vsega, kar se ta hip dogaja okoli nas. Ne obremenjujemo se več s tem, kaj se dogaja na socialnih omrežjih.
Nasprotje temu izrazu je FOMO – [ang. FearOfMissingOut] Izraz pomeni: strah pred tem, da bomo nekaj zamudili.
YOLO -– [ang. YouOnlyLiveOnce] Izraz pomeni: živi se le enkrat.
Aktualnost teme, način predstavitve in stalna splošna nuja, da vseskozi spremljamo dogajanje na umetniški sceni, so nekateri od ključnih kriterijev za uspeh. A predstavljajo tudi pritisk. Ustvarjajo preobremenjenost, ki lahko na določeni točki celo ustavi kreativni proces. FOMO!
Če pa nam to uspe potisniti na stran, se nam odpre čisto drugačen svet. JOMO! Pri novo nastali seriji slik gre ravno za ta občutek, za vprašanje, kako se ne obremenjevati s stilsko in tematsko umeščenostjo, institucionalnimi zahtevami in konteksti, temveč enostavno v danem trenutku uživati v aktu slikanja, ker je to pač mogoče. YOLO!
Slike v seriji so sicer različne glede formalnih rešitev, v vsebinskem izhodišču pa so enake. Vse izhajajo iz iste predloge in njena vloga je ključna. Posnetek je bil narejen z mobilnim telefonom, ki nas skoraj vedno spremlja. Omogoča nam vsakršno takojšnjo zabeležko določenega trenutka, ki ga lahko delimo na socialnih omrežjih, da dokažemo vsem, da smo ga res doživeli. YOLO!
S preprostimi računalniškimi manipulacijami fotografije v slike vpletam tehnologijo svojega časa. Tako z združevanjem slikarske tradicije in različnimi možnostmi, ki jih prinaša naša tehnologija, svoje podobe kreiram na platnu. Ne skrivam se za »stilom«, temveč tega iskreno iščem pred očmi vseh.#nofilter
Serija slik ne odslikava narave neposredno, ampak odslikava posnetek – fotografijo. Ali je zaradi tega naslikana slika manj iskrena, manj pristna? Pa saj so ravno te podobe tiste, ki nas priklepajo na udobna domača sedišča. Postale so naša realnost, ki ji zaupamo bolj kakor realn
Želite biti obveščeni o novih iskalnih rezultatih?
Ko bodo prispele nove umetnine za vaše iskanje vas bomo obvestili.
Dražba slovenskih impresionistov - december 2024
Za dražbo v Galeriji in dražbeni hiši SLOART zbiramo umetniška dela slovenskih impresionistov: Ivan Grohar, Rihard Jakopič, Matija Jama in Matej Sternen.