Tematski opis: BITI SREČEN. Besedna zveza, ki jo lahko prepoznamo kot življenjski cilj naše sodobne kapitalistične družbe. V ljudeh iz katalogov pohištvenih trgovin in domačega dekorja vidimo prototipe dizajna in načina življenja. Oslepljeni od sijaja ne prepoznamo, da nas ta, s svojimi praznimi obljubami, pravzaprav duši.
Slika je bila del instalacije, kjer je bila skrita za velikimi sobnimi rastlinami. Na mestu, kjer drugače visijo pripisi s podatki o delu, sta dve QR kodi. Ti sta edin dostop do celostnega pogleda slik. Skeniranje slednih gledalca namreč popelje do Instagram profila z majhnimi reprodukcijami slik.
Projekt naslavlja vprašanje o naši percepciji v splošnem pomenu, percepciji na umetnost in o naši predstavi o popolnem življenju, ki jo kreira naš sodoben svet.
Čeprav smo v galeriji, je edin način da opazujemo slike za zeleno zaveso preko socialnega omrežja. Večini gledalcev se najverjetneje niti ne bo dalo poskenirati kode. Kakšna je torej moja vloga slikarke v svetu, kjer je že vse bilo narejeno? Je slikarska praksa še sploh smiselna? V instalaciji so rastline tiste, ki odtegnejo pozornost od slik in jo prikujejo nase. Pozornost jim je speljala dekoracija. Ampak, saj je splošno znano, da rastline pozitivno vplivajo na okoliški prostor in posledično na naše dobro počutje. In a ni ravno slednje cilj, za katerega si danes vsi prizadevamo – se počutit dobro in biti srečni.
Več o delu: https://sl.janjakosi.com/cult-of-happiness
Tematski opis: BITI SREČEN. Besedna zveza, ki jo lahko prepoznamo kot življenjski cilj naše sodobne kapitalistične družbe. V ljudeh iz katalogov pohištvenih trgovin in domačega dekorja vidimo prototipe dizajna in načina življenja. Oslepljeni od sijaja ne prepoznamo, da nas ta, s svojimi praznimi obljubami, pravzaprav duši.
Slika je bila del instalacije, kjer je bila skrita za velikimi sobnimi rastlinami. Na mestu, kjer drugače visijo pripisi s podatki o delu, sta dve QR kodi. Ti sta edin dostop do celostnega pogleda slik. Skeniranje slednih gledalca namreč popelje do Instagram profila z majhnimi reprodukcijami slik.
Projekt naslavlja vprašanje o naši percepciji v splošnem pomenu, percepciji na umetnost in o naši predstavi o popolnem življenju, ki jo kreira naš sodoben svet.
Čeprav smo v galeriji, je edin način da opazujemo slike za zeleno zaveso preko socialnega omrežja. Večini gledalcev se najverjetneje niti ne bo dalo poskenirati kode. Kakšna je torej moja vloga slikarke v svetu, kjer je že vse bilo narejeno? Je slikarska praksa še sploh smiselna? V instalaciji so rastline tiste, ki odtegnejo pozornost od slik in jo prikujejo nase. Pozornost jim je speljala dekoracija. Ampak, saj je splošno znano, da rastline pozitivno vplivajo na okoliški prostor in posledično na naše dobro počutje. In a ni ravno slednje cilj, za katerega si danes vsi prizadevamo – se počutit dobro in biti srečni.
Tehnični opis: Barvni svinčnik na papirju, serija 4 risb
Tematski opis: Z delom dóm -a m, mest. ed., katerega poimenovanje je preneseno iz slovarskega zapisa, izhaja iz načrtovanih novogradenj v Ljubljani. Ker so reklamne podobe načrtovanih novogradenj še nenaseljene, brez prebivalcev, pa bodo za večino, ki so jim nedosegljive, kot take tudi ostale. Ob izpraznjenem dóm-u in odsotnosti človeka je tako predvsem moč čutiti pomanjkanje smisla, medtem ko kukanje skozi okna zbuja sanjarjenje.
Tehnični opis: Barvni svinčnik na papirju, serija 4 risb
Tematski opis: Z delom dóm -a m, mest. ed., katerega poimenovanje je preneseno iz slovarskega zapisa, izhaja iz načrtovanih novogradenj v Ljubljani. Ker so reklamne podobe načrtovanih novogradenj še nenaseljene, brez prebivalcev, pa bodo za večino, ki so jim nedosegljive, kot take tudi ostale. Ob izpraznjenem dóm-u in odsotnosti človeka je tako predvsem moč čutiti pomanjkanje smisla, medtem ko kukanje skozi okna zbuja sanjarjenje.
Tehnični opis: Barvni svinčnik na papirju, serija 4 risb
Tematski opis: Z delom dóm -a m, mest. ed., katerega poimenovanje je preneseno iz slovarskega zapisa, izhaja iz načrtovanih novogradenj v Ljubljani. Ker so reklamne podobe načrtovanih novogradenj še nenaseljene, brez prebivalcev, pa bodo za večino, ki so jim nedosegljive, kot take tudi ostale. Ob izpraznjenem dóm-u in odsotnosti človeka je tako predvsem moč čutiti pomanjkanje smisla, medtem ko kukanje skozi okna zbuja sanjarjenje.
Tehnični opis: Barvni svinčnik na papirju, serija 4 risb
Tematski opis: Z delom dóm -a m, mest. ed., katerega poimenovanje je preneseno iz slovarskega zapisa, izhaja iz načrtovanih novogradenj v Ljubljani. Ker so reklamne podobe načrtovanih novogradenj še nenaseljene, brez prebivalcev, pa bodo za večino, ki so jim nedosegljive, kot take tudi ostale. Ob izpraznjenem dóm-u in odsotnosti človeka je tako predvsem moč čutiti pomanjkanje smisla, medtem ko kukanje skozi okna zbuja sanjarjenje.
Tematski opis: Sprehajanje je nabiranje. Pomeni nabiranje in zbiranje vtisov, podob in vzpostavljanje stika med nami in neposrednim okoljem. Ob večkratnem sprehajanju skozi isto območje sprehajalec prepozna spremembe. Ena hiša je zamenjala zavesa, druga pred vhod nasadila novo grmovje, nove hiše se gradijo.
Spodnje slike predstavljajo osebni »zabeležek« sprememb (ali bolje rečeno, njihove stranske učinke) v moji domači okolici. Slike temeljijo na fotografski predlogi dokumentiranih odpadkov gradbenega materiala, ki ležijo po soseski. A sedajo so upodobljeni kakor ornament, kakor nekaj lepega, ki lebdi na slikovni površini, se z njo ne poveže popolnoma. Upodobljeni kakor tujek, ki ne spada tja, kakor tudi odpadek ne spada v naravo.
Želite biti obveščeni o novih iskalnih rezultatih?
Ko bodo prispele nove umetnine za vaše iskanje vas bomo obvestili.
Dražba slovenskih impresionistov - december 2024
Za dražbo v Galeriji in dražbeni hiši SLOART zbiramo umetniška dela slovenskih impresionistov: Ivan Grohar, Rihard Jakopič, Matija Jama in Matej Sternen.