Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Tematski opis: Pohodnikom markacije navadno služijo za enostavno in varno dosego cilja v gorah. Tudi sam sem pohodnik, velik ljubitelj gora, in tudi sam velikokrat uporabljam markirane poti. A še raje brezpotja. Ker simbolizirajo odkrivanje nečesa novega ali pa prostore, kjer še nikoli nismo bili. Osvojiti nekakšen vrh pa pomeni tudi željo po izpolnitvi ideala, lahko tudi naše notranje neizživete platforme izgubljenega otroštva ali odmik od vsakodnevnih tegob k brezčasnemu.
Slika MARKACIJSKA LINIJA je nastala v okviru cikla TOPOLOGIJA ZLATOROGA, ki je gledalca nagovarjal prav s tem istim vprašanjem odnosa do izpolnitve ideala, kajti tudi miti in pravljice o Zlatorogu govorijo o tem, o izpolnjeni sreči in bogastvu; podobno kot ustrelitev medvedka v zabavljaškem parku, da ga lahko potem odnesemo domov. Ustrelitev Zlatoroga pa pomeni seveda še vse kaj drugega.
Zato moje slike nikoli ne prikazujejo te izpolnitve, temveč zgolj napor in težnjo po njej. Na sliki se zato pojavlja stena, težko premostljiva ovira, v katero so vdelani rdeči svetlobni znaki, ki pa ne simbolizirajo prave poti, ampak so samo znaki naše prisotnosti in radovednosti, a tudi življenja.
Tematski opis: Serija Narava je doslej Preglov najobsežnejši cikel. Z vnaprej pripravljenimi likovnimi znaki, ki predstavljajo naravo (metulji, listi, cvetovi ...) sestavlja kompozicije, ki pa se ne nanašajo več neposredno na vidno naravo, ampak naravo posredovano skozi obdelavo ekranov, dizajna, digitalnega sveta. Iz njih sestavlja "abstraktne" barvne kompozicije, ki gledalcu nudijo možnost neposrednega vživetja, a ga obenem postavljajo pred vprašanje, če je dandanes neposredna osebna slikarska izpoved le še konstrukt v vidnem, za uporabo vnaprej pripravljenem svetu.
Tematski opis: Cikel: Nedeljski akvareli
Dve leti je Pregl živel v Bruslju. Takrat prvič v svoji »profesionalni slikarski karieri« ni imel statusa samozaposlenega v kulturi, ampak je bil »partner diplomata«, saj je spremljal partnerico, ki je bila zaposlena v Bruslju. V tem času je torej, kot amater, slikal akvarele z »nedeljsko« vsebino: pokrajine, spomeniki … Nanje je polagal napise, ki bi bili kar se da nepolitični.
Tehnični opis: Grafična mapa, ki vsebuje 9 sitotiskov. Prva plast je bela barva, druga lak. Vidi se (namenoma) le pod določenim kotom.
Tematski opis: Nevidne podobe so serija desetih grafičnih listov, ki eksplicitne motive črpajo iz sodobne vizualne kulture. Podobe deformiranega černobilskega dojenčka, ilustracije dinozavra, pornografski prizor, časopisna reklama … so postale tako vsakdanje, da jim ne posvečamo posebne pozornosti. Na vnaprej pripravljeno belo pravokotno polje papirja jih je odtisnil z gelom za večanje prosojnosti, pomešanim z lakom za barvni sijaj. Nastale so skorajda nevidne podobe, ki gledalca silijo, da se mora posebej truditi, da bi razbral, kaj je odtisnjeno na grafičnem listu. Umetnik tako usmeri gledalčevo recepcijo in ga prisili, da se sooči z vidnim materialom, na drugi strani pa z ukinjanjem podobja, ki nas preplavlja, uvaja nekakšno vizualno ekologijo.
Tematski opis: Slikar se je najprej lotil izdelovanja malih kipcev iz dekorativne modelirne mase. Ni jih delal zelo dolgo (5 minut?). Potem je vzel podobo različnih trgov na katerih stojijo spomeniki. Na platno je s svinčnikom narisal te poglede, a na mesto spomenika je postavil podobe malih kipcev, ki jih je prej modeliral. Torej spomenik je zamenjal z barvitimi abstraktnimi oblikami. Slike torej prikazujejo menjave spomenikov, ki se dogajajo tako v družbenem svetu, kot v svetu umetnosti, kjer se stare oblike ali stile menja z novimi.
Tematski opis: Upodobljene so tri (besede) zgodovinsko pomembne slikarske teme.
Slikarski triptih, s katerim Pregl nadaljuje raziskovanje odnosa med podobo in besedo.
Tematski opis: Serija Narava je doslej Preglov najobsežnejši cikel. Z vnaprej pripravljenimi likovnimi znaki, ki predstavljajo naravo (metulji, listi, cvetovi ...) sestavlja kompozicije, ki pa se ne nanašajo več neposredno na vidno naravo, ampak naravo posredovano skozi obdelavo ekranov, dizajna, digitalnega sveta. Iz njih sestavlja "abstraktne" barvne kompozicije, ki gledalcu nudijo možnost neposrednega vživetja, a ga obenem postavljajo pred vprašanje, če je dandanes neposredna osebna slikarska izpoved le še konstrukt v vidnem, za uporabo vnaprej pripravljenem svetu.
Tematski opis: Iz delov slik svojih malih otrok je izdelal kolaže, ki so mu potem služili kot osnova za velike oljne slike.
Slika je iz cikla GUGU GAGA. Gre za cikel slik, prvič predstavljen v Likovnem Salonu Celje, kjer se avtor izvorih kreativnosti, iskrenosti, obenem pa umeščenosti slike v sodobno družbeno okolje. Na pogost očitek sodobnemu in modernemu slikarstvu - Tudi moj otrok bi znal to naslikat! - se je odločil, da bo za osnovne gradnike svojih slik izbral prav to: dele slik svojih otrok. Končna kompozicija, izbire barv in natančna odslikava pa sta seveda avtorjevo delo.