Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Delo si je do 20.7.2019 možno ogledati na razstavi Podtaknjenci/The Planted, Slike 2015-2019, v Galeriji Velenje. Možna je rezervacija dela.
Tematski opis: Slika je nastala v sozvočju s trentnim politično socialnim dogajanjem v EU. Naslikan je strop z Westminstrske opatije, h kateremu vpijejo cevi - troblje. Asociacija na zastavo Velike Britanije.
Tehnični opis: Akril, olje na platnu, signirano levo zgoraj zadaj.
Tematski opis: Pohodnikom markacije navadno služijo za enostavno in varno dosego cilja v gorah. Tudi sam sem pohodnik, velik ljubitelj gora, in tudi sam velikokrat uporabljam markirane poti. A še raje brezpotja. Ker simbolizirajo odkrivanje nečesa novega ali pa prostore, kjer še nikoli nismo bili. Osvojiti nekakšen vrh pa pomeni tudi željo po izpolnitvi ideala, lahko tudi naše notranje neizživete platforme izgubljenega otroštva ali odmik od vsakodnevnih tegob k brezčasnemu.
Slika MARKACIJSKA LINIJA je nastala v okviru cikla TOPOLOGIJA ZLATOROGA, ki je gledalca nagovarjal prav s tem istim vprašanjem odnosa do izpolnitve ideala, kajti tudi miti in pravljice o Zlatorogu govorijo o tem, o izpolnjeni sreči in bogastvu; podobno kot ustrelitev medvedka v zabavljaškem parku, da ga lahko potem odnesemo domov. Ustrelitev Zlatoroga pa pomeni seveda še vse kaj drugega.
Zato moje slike nikoli ne prikazujejo te izpolnitve, temveč zgolj napor in težnjo po njej. Na sliki se zato pojavlja stena, težko premostljiva ovira, v katero so vdelani rdeči svetlobni znaki, ki pa ne simbolizirajo prave poti, ampak so samo znaki naše prisotnosti in radovednosti, a tudi življenja.
Tematski opis: Alenka Sottler se je rodila v Ljubljani 1958 v umetniško družino. Njen oče jo je že kmalu navdušil nad umetnostjo, to pot pa je sledila po končani srednji oblikovalski šoli, ki jo je obiskovala v Ljubljani. Študij je nadaljevala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer je kasneje tudi specializirala iz slikarstva. Sprva je samo slikala, leta 1986 pa je začela ustvarjati prve ilustracije za revijo Kekec. Delovanje na področju ilustratorstva jo je kasneje tako prevzelo, da se odtlej posveča predvsem tej tehniki in s svojimi ilustracijami popestri marsikakšno knjigo. Njeno delo je mogoče spremljati na razstavah, tako doma kot v tujini. Njene ilustracije so bile izbrane na ogled v Muzeju ameriške ilustracije v New Yorku .V Italiji potujejo skupaj z mednarodno razstavo ilustracij L'immagine della fantasia po Monzi, Sieni, Trevisu, Veroni, Luganu Rimu in drugih mestih, cikel jedkanic, s katerimi je pospremila pesmi Malcolma de Chazala, pa je trenutno na ogled v pariški Galeriji West–Ist.
Tematski opis: Grafična lista Arjana Pregla nam kažeta, da so izjave »Slika pove več kot 100 besed«, »Slika pove več kot 1000 besed«, »Beseda pove več kot 100 slik« in »Beseda pove več kot 1000 slik« pravzaprav poskus zaščite pred tesnobo, da beseda pove vedno več kot beseda in slika vedno več kot slika.
Na voljo tudi v grafični mapi (mapa, 2 grafična lista, spremna beseda s podatki o mapi)
"100 besed", barvni stitotisk, 42 cm × 29,7 cm, 2016
"1000 besed", barvni stitotisk, 42 cm × 29,7 cm, 2016
Cena: 200 EUR.
Tematski opis: Grafična lista Arjana Pregla nam kažeta, da so izjave »Slika pove več kot 100 besed«, »Slika pove več kot 1000 besed«, »Beseda pove več kot 100 slik« in »Beseda pove več kot 1000 slik« pravzaprav poskus zaščite pred tesnobo, da beseda pove vedno več kot beseda in slika vedno več kot slika.
Na voljo tudi v grafični mapi (mapa, 2 grafična lista, spremna beseda s podatki o mapi)
"100 besed", barvni stitotisk, 42 cm × 29,7 cm, 2016
"1000 besed", barvni stitotisk, 42 cm × 29,7 cm, 2016
Cena: 200 EUR.
Tematski opis: Zelo poznana motiva (Jezus in Marija) sta slikarsko obdelala na ploskovit, živ, abstrahiran, »pop« način. Slike sprašujejo, če gre pri tem motivu zares za abstrakcijo, pop »zvezdništvo«, za dekorativne podobe, mogoče za »vero« v podobe…?
Tematski opis: Zelo poznana motiva (Jezus in Marija) sta slikarsko obdelala na ploskovit, živ, abstrahiran, »pop« način. Slike sprašujejo, če gre pri tem motivu zares za abstrakcijo, pop »zvezdništvo«, za dekorativne podobe, mogoče za »vero« v podobe…?