Tematski opis: Monokromatska predelava znamenitega bibličnega motiva štirih jezdecev Apokalipse iz Novega testamenta, iz knjige Razodetja, kot ga je originalno zasnoval nemški slikar Werner Peiner (1897 – 1984), ki je bil v času III. Reicha eden najbolj slavljenih nemških režimskih umetnikov. Delo mu je bilo naročeno za nove prostore nemškega kanclerja (Reichskanzleramt). Kot tapiserija je bilo zasnovano leta 1937, vendar ni jasno ali je bilo res kdaj dokončano.
Laibach je ta motiv najprej uporabil v notranjem ovitku svojega albuma 'Let it Be' iz leta 1988 (Mute Records), kjer je skupina predelala znameniti istoimenski album skupine The Beatles. Leta 2008 so bile slike naslikane tudi na platnu in naslednje leto predstavljene na veliki razstavi Laibacha v muzeju moderne umetnosti Muzeum Sztuki, v poljskem mestu Łódź. Slike so bile vključene v instalacijo 'Apologija Laibach', posvečeno pokojnemu ustanovnemu članu skupine, Tomažu Hostniku.
Tematski opis: Serija petih slik s skupnim naslovom 'Restavracija' je nastala v letih 2008 in 2009 za veliko razstavo skupine Laibach v muzeju moderne umetnosti Muzeum Sztuki, v poljskem mestu Łódź, v letu 2009. Na vseh petih slikah gre za stilsko reinterpretacijo, oziroma za 'restavracijo' klasičnih laibachovskih motivov in starejših slik skupine, ki so originalno nastale v začetku 80-ih let in ki so se tudi same nanašale na nekatere znamenite motive iz zgodovine umetnosti, ki jih Laibach, v skladu s svojo programsko filozofijo, citira, predeluje in rekontekstualizira.
Tematski opis: Serija petih slik s skupnim naslovom 'Restavracija' je nastala v letih 2008 in 2009 za veliko razstavo skupine Laibach v muzeju moderne umetnosti Muzeum Sztuki, v poljskem mestu Łódź, v letu 2009. Na vseh petih slikah gre za stilsko reinterpretacijo, oziroma za 'restavracijo' klasičnih laibachovskih motivov in starejših slik skupine, ki so originalno nastale v začetku 80-ih let in ki so se tudi same nanašale na nekatere znamenite motive iz zgodovine umetnosti, ki jih Laibach, v skladu s svojo programsko filozofijo, citira, predeluje in rekontekstualizira.
Tematski opis: Serija petih slik s skupnim naslovom 'Restavracija' je nastala v letih 2008 in 2009 za veliko razstavo skupine Laibach v muzeju moderne umetnosti Muzeum Sztuki, v poljskem mestu Łódź, v letu 2009. Na vseh petih slikah gre za stilsko reinterpretacijo, oziroma za 'restavracijo' klasičnih laibachovskih motivov in starejših slik skupine, ki so originalno nastale v začetku 80-ih let in ki so se tudi same nanašale na nekatere znamenite motive iz zgodovine umetnosti, ki jih Laibach, v skladu s svojo programsko filozofijo, citira, predeluje in rekontekstualizira.
Tematski opis: Serija petih slik s skupnim naslovom 'Restavracija' je nastala v letih 2008 in 2009 za veliko razstavo skupine Laibach v muzeju moderne umetnosti Muzeum Sztuki, v poljskem mestu Łódź, v letu 2009. Na vseh petih slikah gre za stilsko reinterpretacijo, oziroma za 'restavracijo' klasičnih laibachovskih motivov in starejših slik skupine, ki so originalno nastale v začetku 80-ih let in ki so se tudi same nanašale na nekatere znamenite motive iz zgodovine umetnosti, ki jih Laibach, v skladu s svojo programsko filozofijo, citira, predeluje in rekontekstualizira.
Tematski opis: Kipi iz cikla Gozd ponoči so narejeni iz lesa, kar ima simbolni pomen, namreč drevo predstavlja človeka: korenine so njegovo nezavedno, preteklost, spomini, nagoni. Deblo njegova zavest, ego, sedanjost, duša. Krošnja njegovi upi in želje za prihodnost, duhovnost, sebstvo. Gozd predstavlja človekovo nezavedno, kamor vstopamo predvsem ponoči in ta realnost ni enaka tisti, ko se zjutraj zbudimo. Obiskovalec, ki mu je dan prostor, da se sprehodi med posameznimi kipi, se simbolno sooči z obema svetovoma – zavestnim in nezavednim. V izdelavi sem sledila drevesnim grčam in vdolbinam ter v njih iskala obraze, ki so se na koncu realizirali v obliki kiparske podobe.